Vas

När jag såg denna hos Pethra var det kärlek vid första ögonkastet. Ville så gärna ha en och letade & letade på nätet utan framgång.


Men så när jag gick ner på stan efter jobbet idag stod de & visade upp sig i skyltfönstret inne på mias lustgård(går under namnet miasonline på nätet)
Kilade snabbt in och köpte en.

Att man kan bli så glad över en liten vas:-)


Bilder:privat

#1 - - Anonym:

Sååå fin! Vad kostar den?



KRAM

#2 - - Malin Inspiration & design:

Den är helt underbar den vasen! :) Har med sett den hos Pethra. Vissa saker bara förälskar man sig i och då blir man så glad när man ser dom. :) Bra köp!!



Kram & fortsatt trevlig kväll!

#3 - - Proforma:

Ja, men så söt! Jättefin! Kanske den finns med på hemsidan!?

Kram

#4 - - Kikan:

Vad cool den var!! Det är alltid roligt när man kan köpa ngt man verkligen vill ha. Kram Kikan

#5 - - Lisa:

Så söt!! bra köp och ibland har man oväntat med tur :D

#6 - - Joanna:

Förstår att du blev glad över den, riktigt fräck var den. Det är en härlig känsla då man äntligen hittar något som man vill ha.

På lärdag ska jag äntligen ta mig tid och gå ner på stan här en sväng, presentkortsshopping :)

Ha en mysig kväll!

#7 - - fru Sätterlund:

Skitsnygg. Hittade en liknande variant, från Sia. Den var med i Plaza men hittar inte vasen någonstans. Men denna var ju också snygg!! Ska genast kika in... Tack för tipset!

Kram

#8 - - Annika:

Åh, jättefin! Jag förstår din glädje.

#9 - - Bokmalen:

Den såg jag inte när jag var in där igår... Får nog gå en vända å ta mig en närmare titt. Supertjusig är den ju!

Kramen, Maria

#10 - - Anna:

Vilken tur du hade att den stod där och väntade på dig! Den är så läcker!



Kram Anna

#11 - - Mari:

Den var läcker!!! Får kika in hos MIA hon kanske har nåt jag letar efter som jag inte vet vad det är riktigt.



Kram och ha en nice dag!!

#12 - - Milla:

Jag förstår dig! Va fin den är! Har aldrig sett den förrut, kul!

Har länkat till dig.

Ha en trevlig helg!

#13 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Så snygg den är! Jag förstår att du köpte den och även din glädje! Ha en mysig helg! Kram

#14 - - Tjohalias blogg om inredning:

Vilken läcker vas!

Svar: Ja jag håller med dig, jag skulle kunna ha hur många som helst! Kram Sandra

#15 - - Linda P:

Å då kommer du säkert att gilla den vas som jag gjort ett inlägg om. KOmmer ngn gång snart :)



KRAM O SKÖN FREDAG!

#16 - - Laura:

Den var juh urläcker! Vilken kreativitet! Älskar banbrytande produkter... Bra köp! Bra smak!!!

#17 - - Anonym:

#18 - - Iris:

oj den var ju jättefin! Vad bra att du hittade den till slut :)



kram /iris

#19 - - Carina - inspirera:

Vilken otroligt kul, rolig och alldeles underbar vas. Jag måste ha en....