#1 - - Camilla S:

De hade gärna fått pryda mitt hem ocså!

Du har en toppenblogg och inspirerar till tusen!! Tack!

#2 - - jenny:

tack själv camilla....blir så glad av att höra:-)

Kram/jenny

#3 - - Milla:

Så fina saker!!! Önska kostar ju ingenting... och inte att titta in här till din härliga blogg heller!!

Kram

#4 - - Jenny:

Verkligen jättesnygga saker särskilt lampan från rum21. Gillar din blogg o din inredningsstil.

#5 - - Miss Muffin:

det här med elaka kommentarer.. har funderat lite på det i det sista (har själv varit förskonad från idiotkommentarer - i stort sett).. och kommit fram till att bloggvärlden är som vuxnas motsvarighet till högstadiet fast fegare eftersom man kan gömma sig bakom sin mesdator. du tar grymt snygga foton btw! kör på.

#6 - - fru Sätterlund:

Jättefina saker du har hittat på :) Keep up the good work - du är jätteduktig och du inspirerar massor av läsare. Älskar dina idéer och dina tips så sug i dej av allt positivt och strunta i de som bara vill förstöra...

Kramar Therese

#7 - - fru Sätterlund:

Vilka fina saker du har hittat på :) Du är grym. Älskar dina tips och idéer och du inspirerar massor av läsare. Du är jätteduktig - så sug i dej av allt det positiva och ignorera de tråkiga kommentarer som inte tillför nåt viktigt.



Kramar Therese

#8 - - m:

Fling är riktigt snygg, var på väg att köpa en sån till advent men, lite dyr...

#9 - - Proforma:

Ett vitt Babellfat har jag köpt idag! Mitt kostade bara 229 kr.

Tack för tipset om brickbord! Ska kolla in det.

Kram

#10 - - Emma:

Väldigt mycket snyggt som man gärna skulle vilja ha=) Ha det bra, kram emmsan

#11 - - Liza:

Fatet blev jag helt kär i...

KRAAAAAAAAM!

Liza

#12 - - Mari:

Trist när man får syrliga kommentarer. Bra att du tar bort dem.



Snygga saker, skulle vilja ha ljusstaken från koziol och börja bygga med. Har ju babelfatet men så dyrt det var där. Gav 229 för mitt.

Vad jag längtar till ROOM, var där i somras när vi var i Stockholm, underbar affär.



Kram och ha en bra dag!

#13 - - Anna - Samlaren:

Jättefina saker. Jag gillar snöstjärnan, den fanns för halva priset före jul på Carl Malmsten här i Stockholm, men jag tyckte fortfarande att den var för dyr.

#14 - - Martina:

Åh här har du verkligen lyckas samla ihop saker som jag sååå gärna vill ha! Vad drygt att få elaka kommentarer, det är inget du ska ta åt dig!

#15 - - Josefin:

vilka fina saker du visar. trevåningsfatet är min favorit! :)

#16 - - iza:

Babel fatet kan man inte få nog av.. har själv tre st. litet och stor i svart och de stora i vitt.. underbara! Men ljustaken har jag spanat mycke på. Är ju så bra att man kan bestämma själv hur stor man vill ha den + att man kan ändra den!

#17 - - Tjohalias blogg om inredning:

Vilka fina saker du har valt ut!

Kram Sandra