Cassandra Rhodin

Jag gillar Cassandra Rhodins fina illustrationer. Blev så sugen på en av hennes tavlor när de såldes på rädda barnen men det blev aldrig av. Nu när jag såg att h&m säljer örngott med hennes illustrationer på, så tvekade jag inte.


2 st klickade jag hem till priset av 79.50:-. Det gillar jag:-)


Bild:hm


#1 - - ilhana:

ååh wow, riktigt snygga var dom!

#2 - - Mia:

Dessa har även jag klickat hem. De ska få pryda sängarna i gästrummet. De är så fina

kram

#3 - - / M;:

Jag är en av finalisterna hos Sandras blogg. Skulle vara jättegulligt av dig om du röstade på mig ( nr.1) :)

http://sandraarvidssons.blogg.se/2009/july/veckans-blogg.html#comment

#4 - - Cissan:

Åh, så snygga de är! Jag förstår att du klickade hem dem.

Kul att du kikade in på min lilla blogg. Välkommen tillbaka :)

#5 - - Cissan:

Jag igen.

Det ligger en award till dig inne hos mig. Du behöver inte göra något med den, men jag har iaf länkat till dig :)

#6 - - Mari:

Så läckra men inte fasen hittar jag dom inte, kanske är slut.



Ha en bra dag!!

#7 - - Lilla jag:

Va det har jag totalt missat! Måste kollas in :)

#8 - - FURNISH.etc:

Ja dessa är så jädrans läckra! Mums! Vill också ha!

#9 - - Annette:

Kul med lite annorlunda örngott! Och till ett bra pris :-)



Kram Annette

#10 - - Mindy:

God kväll..Snygg blogg du har...Grattis till liven i magen :) Ha en skön kväll..

#11 - - Lotta:

Aha! fina! Tyvärr skulle de ALDRIG gå hem hos min sambo, försökte mig på ett kuddfodral från Marimekko, du vet tyget med de 3 figurerna som går på rad...men nope, fick lov att sälja det till syrran! :-)

#12 - - maria:

Vilket fint!

#13 - - Sandri:

Åh! Tack så gigantiskt mycket för tipset!

#14 - - Johanna:

Dessa har jag letat som en tok efter, hittar dom ej på deras sida. Vars hittade du dom? jag är verkligen tacksam för svar. Tack för en inspirerande blogg =)

#15 - - Johanna:

Tack så mycket för hjälpen Jenny =)