Inredning.nu

Fick ett mail igår om en ny webbutik som heter inredning.nu.
Jag gillar ju lite annorlunda & fräcka saker så det fanns en hel del som jag fastnade för.

Angående mitt tidigare inlägg om personliga posters. På eyechartmaker.com kan du också göra dina egna.


sparbössa 99:-
tidningsställ 279:-
vas 129:-
sopkorg 279:-
vas 395:-
ljusstake 139:-



#1 - - Linda P:

Oh kostar den sparbössan bara 99 pix? Den har jag spanat in tidigare. Cool!

#2 - - Proforma - Irene:

Vad kul med an butik som ha annorlunda saker. Det är ju det man letar efter. Tack för tipset!

Kram

#3 - - fru Sätterlund:

Vilka häftiga grejer, tack för tipset! Grymt snygga egna bilder/tavlor du har gjort, det måste jag testa någon dag! Blev kanonfint!

Sköt om dej!

Kram Therese

#4 - - Anna:

verkar lovande..får nog smita in och kika runt :)

#5 - - Johanna:

Kul ide det där med posters, måste jag testa!



Ha det gott! kram Johanna

#6 - - Josefin:

roligt med annorlunda saker!

tack för tipset, ska kika in där med en gång.

kram

#7 - - Dahlarna:

Många coola saker & det är roligt med lite annorlunda produkter! Hoppas att du har haft en bra dag! KRAMAR!

#8 - - margit:

Ja de va mycke roliga grejer man fått se i din blogg. Hittade först

bilden av bordet du köpt i Vännäsby. Vi är precis i V.by. Har en av mina barn där samt några bekana. Ha de så bra!

#9 - - Junitjej:

SNygga grejer!

#10 - - Smycken & Ting:

Åh, alltid skoj med nya butiker! Tack för tipset! =)

#11 - - HUSnrNIO:

Kul med lite nytt. Ha en trevlig kväll.

#12 - - InneoUte-Malin:

Kul prylar! Spargrisen blev jag lite kär i. :-)

#13 - - Susihus:

Vilka roliga saker, tack för tipset=)

Ha en skön helg

Kram

#14 - - Carin:

tACK FÖR ATT DU TIPSAR OSS ANDRA,, DET SPAR SÅ MKT TID.. KRAM

#15 - - Sophia:

Snygga saker verkligen. Gjorde även ett litet inlägg om detta i min blogg och länkade då även till dig. Hoppas detta är okej? :)