Ljusfat

Såg inne hos room&serve så fina & enkla ljusstakar.



Vilket roligt sätt att återanvända sina gamla och omaka fat som man har hemma. Eller så kan man ge sig ut på loppisar & second hand och se om man kan hitta några lämpliga fat att använda.

Passande ljushållare har ikea för en billig slant, tror det var ca 9:- eller nått sånt. Hittade dom inte på deras hemsida så jag tog kort på mina egna. De har också en del snygga fat om man vill ha en mer modern design på sina ljusfat.


Bilder: privat & ikea
#1 - - Iris:

vilken bra idé!



Kram /iris

#2 - - Malin:

Vilken bra idé! Tror att jag måste prova att göra en! :)

#3 - - Lilla jag:

Fiffigt!

#4 - - Anna:

så himla smart! vilket bra tips!

#5 - - Lotta:

Kul ide, men jag skulle själv aldrig vilja ha en. Inget för mig helt enkelt. Tycker man ska använda fat till vad de är till för.

Nej, ingen bebis än heller, tyvärr. Hoppas iallafall jag inte behöver vänta tills tisdag nästa vecka då de sätter igång mig. Hoppas du å din mage mår bra, du behöver nog inte vänta så länge som mig, tvillingmagar brukar väl alltid få i förtid va? Kram

#6 - - Kirsi:

Just nu kostar ljushållarna på IKEA hela 1 krona st

#7 - - Anonym:

wow en super bra tips :) jÄTTE FINA

#8 - - Pysseliten:

Jätte fina missa vem från det var :)

#9 - - Proforma - Irene:

Jag läste på någon annan blogg att dom där ljushållarna just nu kostar 3 kronor! Som hittat!

Kul idé, det där! Påminner lite om en kammarljusstake.



Tack för din grattishälsning!

Kram

#10 - - Susihus:

Kul idé

Må gott