#1 - - Liw:

haha så rolig :) kanse inte så bekväm... ;)

#2 - - Ellas Inspiration:

Ha ha, ja den är ju gjort för oss.. ;0)



Mvh



Karin

#3 - - Ljuvligt Hemma:

Hahaha... vad rolig!

#4 - - Lilla jag:

Rolig :) Undra hur bekväm den är?

#5 - - ida:

Jätte fina tavlor du gjort!

#6 - - InneoUte-Malin:

:-) Roligare än snygg! :-)

#7 - - Malin:

Jisses så coolt och snyggt också faktiskt! Kram

#8 - - HUSnrNIO:

Lite kul faktiskt:D

#9 - - fru Sätterlund:

Undrar över bekvämligheten, men vad gör det när de är snygga ;) Skulle kunna tänka mig en sådan :)

Kram Therese

#10 - - Annette:

Den var verkligen kul! :-)



Kram Annette

#11 - - Mari:

Skulle vara perfekt fast men blev nog inte sittandes så länge;-)



Ha en bra dag!! Kram!

#12 - - jessica:

super mysig blogg..Hur har ni gjort den där stegen på toan?? är de svårt?? ja skulle vilja ha en svart sån på min toa, men är inte så händig av mig tyvärr:(

#13 - - Anna:

Ha ha, häftig!

#14 - - FURNISH.etc:

Wow så läcker! Denna gillade jag skarpt! Jag har en ring till fingret som också ser ut som en tangentknapp, fast på den står det ESC. Riktigt coola!

#15 - - carina:

vilka läckra pallar, å en massa annat som var mysiga i denna blogg åxå.

#16 - - kirre:

dom va faktiskt ganska snygga dom knapp pallarna =)