Storshopping

Igår var jag och syrran in till stan och handlade barnkläder till de kommande små. Både kappahl & åhlens hade halva reapriset och då blir det rätt billigt.

Lite av kläderna som inhandlades igår.



Bilder:privat

#1 - - Anonym:

Oj, vilka stora storlekar det ser ut att vara :o vad är det för strl?

#2 - - Anna Söderberg:

Hihihi vad roligt med bebisshopping!!!

Massa fina kläder du hittade!



Ha en bra dag!!



KRAM

#3 - - Anna:

va mycket fint :)

#4 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Att shoppa bebiskläder är så roligt! Varje gång jag ska kolla efter kläder till mig själv, så slutar det alltid att jag går runt bland bebiskläder och hittar massa fint till sonen istället. Va mycket fint du har köpt! Det är bra att passa på när det är rea. Så gjorde jag också, jag shoppade det mesta på julrean. Kram

#5 - - Lilla jag:

Fina :) Blir alltid roligare att shoppa om man känner att man kan fynda :)

#6 - - iza:

Oj du hitta mycke!! Kul att fynda barnkläder!

#7 - - Anna:

Åh, det är ju så kul att shoppa till de små och att du dessutom får shoppa dubbelt på en gång, det är inte illa det :-) Kram Anna

#8 - - Annette:

Så gulliga kläder!!!!



Kram Annette

#9 - - Skor, och en del av livet:

Jättefina kläder... blir lite bebissjuk igen ler

#10 - - Jenny:

Att handla barnkläder är galet kul och man kan lätt spendera ihjäl sig på allt sött man hittar :-) Jättesöta kläder! Fortsatt lycka till i graviditeten, kram Jenny

#11 - - InneoUte-Malin:

Så mycket fint ni hittade - och jag som trodde att jag hade missat årets rea-tåg. Kanske värt att ge sig ut ändå. :-)

#12 - - Mrs. b:

Vad mysigt med bebisklädsshopping! Och det är ju alltid roligt när det är rea om man hittar något fint! Tycker alltid jag hamnar på barnavdelningen när jag själv ska shoppa kläder... :-)

#13 - - Therese:

Men vilka mumsiga små kläder...det är en sån känsla som är så svår att förstå... det där att "vårt/våra barn ska ha de kläderna på sig"



Kram