Spara vs slösa

Har länge velat ha fafners vägghängda stol i hallen. Praktisk & tar lite plats men lite väl häftig i pris. Hittade en i trä hos clas ohlssons som jag ska kika på nästa gång jag är på stan. Lite vit eller svart färg på den och den skulle passa super i vår hall.

Nedan: 3 olika väggstolar i väldigt varierande prisklass, Vilken väljer du?



#1 - - Bokmalen:

Jag tycker att den på Clas Ohlson ser ut att va mest prisvärd. Skulle inte själv betala för dom andra men om jag fick den i mitten så skulle jag inte säga nej... Skulle helt klart kolla in den billiga! ;)

Kramen, Maria

#2 - - Paulina:

den första!

#3 - - House of Jammi - blogg och webshop:

Jag hade valt Clas Ohlssons - verkligen prisvärd i jämförelse. Och den var snygg också.

#4 - - Cammi:

Jag tycker för en gångs skull att den billigaste faktiskt är den finaste :)

#5 - - Proforma - Irene:

Gillar verkligen Fafners stol, skulle gärna vilja ha den! Tycker också den är lite dyr och Clas Ohlssons är prisvärd. Måla den svart och jag hade kunnat tänka mig den också.

Kram

#6 - - Lina:

Helt klart Clas Ohlssons... men kanske för att jag är student???

#7 - - Mari:

Hade helt klart tagit den från Clas Ohlssons, vilket bra pris och ....lite färg och sen är det klart. Är ju trots allt en stol man bara sitter lite på...



Ha en bra dag!!!

#8 - - Linda:

Jag är helt såld på fafner, så jag tycker du ska köpa den. Den är bara sååå snygg! Ska själv köpa den snart :-)



Ha en bra dag!

#9 - - Anna - Hundra kvadrat:

Nämen! Vet du hur länge jag har letat efter en väggstol som är bra i pris (det finns bara några få, och dom som finns kostar ju...) Hoppas den på Clas Ohlson känns ok. Med lite vit färg blir den i så fall perfekt! Jag får genast åka dit och kika. Tack för tipset!

#10 - - Fia:

Välkommen tillbaka :) efterlängtad :)



jag är helt såld på fafner väggstol - mycket pengar men det kan det vara värt, man ska ändå ha den i många många herrans år :)

Vi håller på med vår hall å det är den jag vill ha ovasett pris så är den klockren...

men man kan ju få 7 clas ohlson stolar av priset av en fafner...



ha det toppen

#11 - - Cornelia:

Clas Ohlsons! Utan tvekan!

#12 - - Inspirera Mera:

Jag fastnade för den från formodesign.



Svar: Jo Ikeas Hampen finns i grönt också, men det var tyvärr fel gröna nyans för vårt vardagsrum. Vi hade den vita Hampen tidigare och den var vi supernöjd med. Kram Sandra

#13 - - Iris:

Den på claes ohlsson passade mig lite bättre, som du skriver behöver den ju bara lite ny färg :)



kram /iris

#14 - - Mikael:

Jag såg vid ett tillfälle på tv något inrednings/fixarprogram där de fixade till ett hem. Och där såg jag en hallstol, eller väggstol rättare sagt som de monterat dit. jag blev fullständigt såld på denna stol. Jag har sökt och funnit att det var just en stol designad av hans edblad. Typ den som finns på bild här, i aluminium. MEN..Den stol jag sett tidigare hade ett stag undertill i mitten av sitsen och snett in mot väggen. Kan det vara någon som sett en sådan stol någonstans? Isåfall var??!! Tacksam för svar.

Mikael

#15 - - Anne:

Jag gick in på clas ohlssons hemsida hittar inte den väggstolen vill måla den vit är det länge sedan du såg den i butik

/Anne

#16 - - jenny:

Anne: Ja det var ett tag sen som jag såg den tyvär. Kanske har den utgått.

#17 - - Louise trotter:

hei Jenny, Hvor kan jeg kjøpe det ene klapp vegg stol i stål? i Norge er det kjempe dyrt. Kan du foreslår en butikk i nærheten av strømstad.

Takk så myket

#18 - - Sten Grönberg:

Hej på dig Jenny.

Såg att du haren bild på väggstol,Clas Ohlsson,var där inne igår i Trelleborg, tyvärr det finns inga sådana väggstolar i alla fall på Clas Ohlson.

Tips om var jag kan finna denna i trä?



Sten Grönberg

Anderslöv

mailadress:[email protected]