#1 - - Sofia:

Vilken underbar ljusstake, härligt med rött nu också!

Och tavlan i bakgrunden och högen med kuddar var inte helt fel det heller. Tror du kommer lyckas fint med julpyntet (och jag är inte ens speciellt förtjust i julpynt!)

#2 - - Proforma - Irene:

Ser bra ut så långt!

Ljusstaken är jättesnygg, var har du köpt den???

Kram

#3 - - Lina:

Vilken snygg ljusstake du har! Som vanligt hittar man snygga saker när man kikar in här! Gillade God jul glödlampan också!

Önskar dig en mysig 1:a advent!

#4 - - HUSnrNIO:

Hellre sakta än inte alls när det gäller pyntandet:) Ha en trevlig första adventskväll.

#5 - - Jenny:

Det var en läcker ljusstake! Lycka till med julpyntandet och ha en fortsatt trevlig första advent! Kram Jenny

#6 - - Emma:

Ser supermysigt ut:) Älskar ljusstaken! Ha det bra, kramar emmsan

#7 - - Helena:

Väldigt fin ljusstake! skulle oxå vilja ha.

#8 - - Mrs. b:

Snygg ljusstake!

Ha en skön advent! (Nåja, lite sent med ändå... :-)

#9 - - Knaada:

Det ska gå sakta, inget stress, man måste ju hinna med glöggen också :)

#10 - - Lillan:

Ja julpyntet tycks aldrig ta slut :)

Haft fullt upp med bullbak och pepparkaks bak i dag ja:)

kramen

#11 - - Mari:

Vilken läcker ljusstake! Själv har jag inte fått in en gnutta rött ännu men nåt kommer det nog med tiden.



KRAM!

#12 - - InneoUte-Malin:

Myspys! Otroligt läcker ljusstake. :-)

#13 - - Anna:

gillar oxå ljusstaket, det känns som om jag har sett den förut..men för typ ganska länge sedan..är den ny?

#14 - - Carina:

Säger som alla andra! Du har en ubersnyggt hem!

Och vilken ljusstake! Me Like.

Vart har du köpt den????

#15 - - jenny:

Till er som undrar om ljusstaken: Det är 2 st som jag satt ihop till en. Kommer från lagerhaus.

#16 - - Malin Inspiration & design:

Hej Jenny! Jag stod och höll i de där ljusstakarna sist. Typiskt att jag inte visste att man kunde göra sådär. :( Då hade jag slagit till bums! Blev ju jättesnyggt ju. :) Och billigare med. :)



Tack för tipset! Kanske lånar idén om jag ser dem där nästa gång jag ska dit. :) Men jag antar att dem är slutsålda då. :S



Kram