Fotobok

Jag skrev ju för ett tag sen om att man fick en fotobok gratis hos Fujidirekt. Mina har kommit och jag är nöjd. Kan tycka att vissa av bilderna blev lite konstiga i färgen och lite oskarpa men i det stora hela är jag nöjd.
För er som också vill göra en finns här en kampanj som räcker ända till 2010-02-28.

Bild:privat

#1 - - Dessi:

Så fina dom ser ut!

#2 - - Milla:

Vilka fina minnen.Kram Milla

#3 - - Jenny:

Va fina de var, är det hårt omslag på dem? Jag har bara sett fotoböcker med "mjuka" omslag. Kanske skulle vara lika duktig som du och göra slag i saken och beställa? Ska fundera lite till :-) Kram Jenny

#4 - - Anette:

Hej. Vilka fina böcker!!

Jag har en utmaning åt dig på min blogg... kika in och kopiera, om du får tid ;-) Lycka till!

#5 - - Matilda:

Ser ut att vara jättefina böcker!

Supersöta småttingar du har också, kikade på det övre inlägget innan! :-)