#1 - - Milla:

Visst är den fin..har en jag med. Hoppas ni har det gott. Sömnlösa nätter? Kram Milla:D

#2 - - Mari:

Den skulle jag kunna offra köpstoppet för faktiskt. För det är ju en evighet och bra pris, synd vi inte har Lagerhause här i stan fast den är relativ stor.



Ha det så gott!!!

#3 - - Johanna.B:

Nej va fin den va. Har sett en liknande förut på nätet. Kul att Lagerhaus har gjort en. Måste spanas på!



Kram

/Johanna

#4 - - Lina:

Den e superfin men jag skulle omöjligt komma ihåg att vända blad varje dag! Och det skulle kännas så tråkigt! :)

Kram

#5 - - Mirka:

Riktigt snygg! Jag själv skulle behöva en med enbart veckordagarna på. Kanske ska man göra en själv där det står, "måndag" "tisdag" osv. Jag är fullkomligt lost när det gäller veckodagarna :)

#6 - - Proforma - Irene:

Kul... och vilket bra pris! Men det är ju det där att komma ihåg att vända blad...

Kram

#7 - - Knaada:

Tack för tips! Säger som Mirka, jag skulle behöva en med veckodagarna, men när jag får koll på dom så kan den här komma väl till hands :)



Jag älskar Lagerhause!

#8 - - InneoUte-Malin:

Jättefin och lättplacerad. Mattan är inte helt fel den heller. :-)

#9 - - Martina:

Ja den där e fin, vänder blad på den varje dag på jobbet :)

#10 - - Lilla Jag:

En riktigt snygging!

#11 - - Therese:

Såå snygg....men jag har lätt form av demens och därför krävs dagar år siffror -ALLT!!



Vilka fina tavlor ni gjort till sötingarna!!

#12 - - Anna:

Wow, bra tips! Får bli en tur till Lagerhouse i helgen!



Jättefina tavlor på babyfötterna!

#13 - - annelie:

Vill ha VIll ha VIll ha...

Skit att inte Lagerhaus finns i denna stad!!!!

Kram

#14 - - sofia:

Har letat efter en sån som ser lite retro ut liksom och fungerar alla år! Taack! Ska köpas!

#15 - - Maria:

Hej! Halkade in här via en google-sökning. Jag har länge sökt efter denna kalender. Du har inte tröttnat och vill sälja? :D Du kan väl höra av dig till mig på min mail om så är fallet.

Ha en fortsatt fin dag!

Kram Maria