Sy ett gulligt monster

Här hos oss är det lugna gatan idag. Mina 3 älsklingar ligger just nu och sover. 2 i soffan bredvid mig & en i vaggan. Mysigt:-)
Själv hade jag tänkt att passa på att ta och städa och greja lite men fastnade framför datorn.

Hittade hit och en beskrivning på hur man syr detta söta monster.
ninni
Bild: revoluzza

#1 - - Lina:

Passa på att njut och koppla av medans resten av skaran ligger och sover!!



Vilken härlig! Det är verkligen populärt med små monster just nu!

Kram

#2 - - Linruz:

åHHH vad mysigt det låter.Antar att småttingarna växer så att det kankar.

Ta hand om er.

kram Lina

#3 - - Yenny:

Så gullig, älskar små tygmonster!!

#4 - - pysseliten:

Jag och min flicka sydde små mosterkuddar igår.

Har dom på min blogg .



Denna var ju jätte fin ;)

#5 - - Milla:

Urgulligt..vilken tips sida!!! Fanns massor av kul på den. Om ett tag dyker det upp små monster hos dig alltså scary, smileKram Milla:D

#6 - - Dahlarna:

Vilket sött litet monster :-)! Hoppas att du har haft en mysig helg! KRAMAR!

#7 - - jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

Där får man kika in o se om det är något man reder ut! tror knappast det, jag o symaskin brukar oftast hamna i slagsmål...hehe



Kraaaaaaaaam!

#8 - - Therese:

Dessa små monster är ju så söta!! Försökte mig på ett monster liknande bolagrets....sydde dock inte färdigt dem....men blev inspirerad att göra det nu tack vare dig :)



Kram

#9 - - HUSnrNIO:

Vilken bra sida! Tack:)

#10 - - Bebislängtan:

Grattis till dina två små underverk!



Har varit inne på din sida innan och såg då att du hade en bebis nedräknare.. Tänkte fråga vart du har hittat den :-)



Kram

#11 - - Sockenvägens Söta:

Detta var ju bara ett sååå bra tips - tack! En perfekt ersättning till Uglydollsen man kan köpa!

#12 - - Camilla:

Vilken otroligt inspirerande blogg du har!

Hittar alltid något fint att titta på varje gång jag kikar in :)