#1 - - Alisa -[Amor Vincit Omnia]- Alisas Blogg Awards:

Gud så fin den var:D

#2 - - InneoUte-Malin:

En liten pralin i sig själv. :-)

#3 - - fru Sätterlund:

Vilken söt skål :) Bra pris också... Perfekt om man vill gömma undan godiset lite ;)

#4 - - Hanna:

Måste köpa!!!

#5 - - Proforma - Irene:

Håller med Malin ovan... en riktig lite pralin! Kul och söt!

Kram

#6 - - Sara W:

Superfin godisskål och riktigt bra pris.....inte för att vi nånsin kan ha godis framme, då har snabbt våra små troll snokat fram och smaskat i sig :)) men man kan ju ha den tom när den va såå fin :)

Eftersom dom små kan titta ut närsomhelst så vill jag passa på och önska er Lycka till med förlossningen och allt som komma skall :)Superspännande :)

Kramar från oss i Pengfors

#7 - - Therese - Lurans blogg:

Verkligen snygg, nu ångrar jag att jag köpte min i lila... vitt är ju så snyggt och gångbart!

#8 - - Anna:

Vilken goding! Och pollysarna hade jag inte tackat nej till just nu... Kram Anna

#9 - - Therése:

Jättefin!!

Mmmm, så gott med polly också!

Har faktiskt en påse som ligger och väntar på mig när jag nattat lilleman ;-)

Kram Therése