Halens

Blev sugen på denna lampa från halens. Frågan är bara om man kan höja & sänka samt vrida den åt sidan? Någon som har den och vet?

Bild:halens 895:-

Nu ska jag vagga in i duschen. Ska fara och uppvakta syster som fyller 25 idag.
Grattis på födelsedagen sis!!

#1 - - InneoUte-Malin:

Formen är klassisk - och lär inte tröttnas på i första slaget. :-)



Ha ett kul födelsedagsfirande. :-)

#2 - - Proforma - Irene:

Snygg lampa! Dessvärre vet jag inget om den.

Trevlig helg och födelsedagsfirande!

Kram

#3 - - Inspirera Mera:

Jag har tyvärr ingen aning, men den såg fin ut.

Kram Sandra

#4 - - syrran mia:

tackar tackar! Kul att ni komme förbi på lite fika...kan nog gissa att det lär bli fler sådana fikaträffar i höst;-)...kram

#5 - - Anna:

snygg och till ett helt okej pris!

#6 - - Yenny:

Jag har också bloggat om den där lampan för ett tag sen, tycker den är riktigt snygg :)) Påminner om en som Mio möbler har, men denna är betydligt billigare!

#7 - - Mari:

Du kan nog ställa frågor till Halens direkt där man beställer den eller gäller det bara kläder kanske?



Lampan är riktigt snygg och har funnits och kommer att finnas för alltid tror jag, blir nog en klassiker.



Ha det så bäst och kramen!

#8 - - Siri:

OM jag inte minns helt fel så går den att vrida på.

Den är riktigt snygg!

#9 - - Annas inspiration:

Snygg, men vet ej om den går att vrida.



trevlig lördag!

#10 - - Camilla:

Snygg lampa, men jag har ingen aning om hur den funkar ;)

Min sambo fyllde också 25 år i går ;)

#11 - - House of Jammi - blogg och webshop:

Ingen aning - men det är en snygg lampa till ett mycket nice price.