#1 - - emma:

Tyckte inte heller de där stödet såg så bekvämt ut men bra pris, ikea har faktiskt ett till laptopp stöd med som en "riskudde" under och en plastpricka på för 149:- kan verkligen rekomendera...dessutom är den "bananformad" för bra passform :-)

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/10086654

#2 - - Alisa -[Amor Vincit Omnia]- Alisas Blogg Awards:

Jag har den från Bosign och är super nöjd, den är både bekväm och snygg!:) För oss bloggare är det bra att investera i något lite dyrare, då vi trots allt använder datorn varje dag!

#3 - - Anna:

Jag säger som Emma! Jag hade valt spara, men valt IKEAs andra variant på laptop-stöd, jag har nämligen den själv!! :-)

#4 - - Therése:

Nä, det är sant,

ser ut som det skulle kunna bli lite obekvämt med den kanten när datorn ligger med sin tyngd på!

Men den verkar iaf rätt populär, för den är jämt slutsåld på Ikea...dottern har försökt få tag på den!

Kram Therése

#5 - - Proforma - Irene:

Den från Bosign, tittade på den senast igår! Fast den på Ikea, via Emmas länk ovan verkar prisvärd!

Kram

#6 - - Malin S:

Vi har den som Emma länkade och är nöjda !

#7 - - Anna:

har oxå ikeas andra variant och den funkar finfint :)

#8 - - Åsas formaliteter:

Jag har den från Bosign och använder den flitigt. Det är så praktiskt med kudden under, så att det blir stadigt oavsett underlaget. Och så blir det varmt och skönt i knät, om man är lite frusen av sig som jag är.