Tända ljus i massor

Det är så mysigt nu på kvällarna att få tända lite ljus & kura upp sig i soffan.
Har alltid haft många ljuslyktor & ljusstakar att tända och i helgen kom det till några fler:-)
Såg inne hos Mirka att hon tipsade om att cervera hade ett erbjudande på Iittalas kivilyktor. Ta 4 betala för 2.
Ett erbjudande som jag inte kunde låta bli så nu har samlingen utökats lite mer:-)

Bilder:privat

#1 - - Alisa -[Amor Vincit Omnia]- Alisas Blogg Awards:

Åh älskar att ha massa levande ljus tända:) Det är så mysigt och speciellt nu till höst och vinter!D

#2 - - Mirka:

Så mysigt:) Alla våra kivilyktor brinner så gott som dygnet runt hos oss nu. Det är mysigt och det är varmt:)

Jag funderar allvarligt på att åka och köpa lite fler faktiskt.

#3 - - InneoUte-Malin:

Så mysigt det ser ut. Kiviljuslyktor kan man inte få för många av. Brickbord är väldigt användbart. Det måste vi se till att skaffa. :-)



Bara 22 dagar kvar ser jag. Spännande! :-)

#4 - - Inspirera Mera:

Vilken härlig samling du har!

Kram Sandra

#5 - - Martina:

Ser mysigt ut!:) Är också förtjust i dessa ljuslyktor, sepciellt dom större. kram!

#6 - - Emma:

Åh vad fint, älskar kivi och myskvällar:) Ha det bra, kram emmsan

#7 - - Johanna.B:

Tack så mycket för tipset, det är ju nästan värt att kolla upp!



Kram

/Johanna

#8 - - Proforma - Irene:

Jag var också där för att köpa men det var så utplockat och det fanns inte de färgerna som jag ville ha!

Kram

#9 - - Milla:

Mysigt...tyvärr har jag valt köpstopp helt frivilligt och får önska i julklapp istället.Lram Milla:)

#10 - - AnnaJ:

Riktigt snyggt med så många kiviljuslyktor!

#11 - - Mari:

Jättemysigt! Har oxå en massa men vet inte om jag trivs med dem, flyttar runt dem och kommer inte överens med dem riktigt. Borde väl hitta någonstans att ha dem tycker jag....just nu på rumsbordet men det känns fel. Kanske skulle jag njutit av att titta på dem hos andra ist för att köpte en massa själv;-).



Kram och ha en bra dag!!1

#12 - - jenny:

Jag MÅSTE oxå till Cervera. Såg erbjudandet i vår tidning... Och det är ju ett rätt så bra erbjudande!



Kram till dig o maggen!

#13 - - Therese - Lurans blogg:

Så mysigt!!! Attans att man bor så langt från närmsta cervera... :-( Hoppas du och magen mår fint! Kram

#14 - - Dahlarna:

Ja, det är verkligen supermysigt med ljus! Det är något man verkligen saknar på sommaren! Så nu myser jag också med många ljuslyktor & ljusstakar :-)! Hoppas att allt är bra med dig! KRAMAR!

#15 - - Therése:

Va fint det är när man har så många...och tänder dom, jättemysigt!

Det var ju ett väldigt bra erbjudande det där!

Kram Therése

#16 - - Mamma iza:

Mysigt med ljus. Passa på och mys nu innan ni blir fler. Du är inte på bb snart?=) Lycka till från mig!

#17 - - fia:

Det är ju så himmla vackert med kivi lycktor .

jätte fint vart det .

#18 - - Milla:

Ny adress till min sida. Milla:)

#19 - - Mamma iza:

Grattis gumman!!! Härligt att de blev en av varje! Nu får du MYSA!!!! Nu måste jag ju komma och hälsa på när de har lugnat ner sig! Många Kramar fråm mig!!!

#20 - - Lisa:

Grattis! Läste i kommentaren ovan att du fått barn- kul!! Och en av varje- precis som jag trodde. Var det tjejen som låg i säte eller? Hoppas allt gick bra och att ni mår bra. Grattis än en gång.



Hälsn. Lisa

#21 - - Carina:

Vad roligt med en av varje...Grattis hoppas ni mår bra alla fyra...mamma,pappa och tvillingarna:-)

#22 - - Camilla:

Här har jag gåt o tänkt att eftersom du inte har uppdaterat så e ni nog 4 istället för två nuförtiden. o så hade jag rätt.. Ett jäääätte stort grattis. hoppas att hela familjen mår bra.. kram kram Camilla

#23 - - Lotta:

Åååhhhh grattis! Förstod att du fått barn, då inget nytt inlägg fanns, ser då på kommentarerna att du fått barnen. ÅHHH va härligt. Ser fram emot bilder på underverken. Kram på er.

#24 - - Ulrika:

Nu har jag dragit igång en tävling i samarbete med eva e eriksson, vill du ha chans att vinna är det bara att titta in.

#25 - - Jenny:

Ett rungande grattis till era små mirakel!!!!!!!! Hoppas få höra hur allt gått så snart ni landat :-) Massor med kramar Jenny

#26 - - jenny:

Ha. Jag visste de hade kommit ut! Grattis i massor till er båda två!!!!!



Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

#27 - - Din syster:

Jag längtar så orehört mycket efter att få se mina syskonbarn. Jag tänker på er varje sekund och det ska bli såååååå kul när ni kommer hem. Kramar i massor....

#28 - - Linda:

Åh vad roligt!

Stort grattis , underbart med en pojke och en flicka.

Lycka till!

Kram kram

#29 - - Ammi:

STORT grattis!! Hoppas att ni mår bra. Såg en tidigare kommentar om att de äntligen kikat ut :)

Sköt om er!

#30 - - emma:

Å va kul en av varje stort grattis mys nu så mycket som de bara går för tiden rusar iväg :-)

#31 - - Malin S:

Genom kommentarerna här förstår jag att ni har fått era underbara bebisar nu ! Stort grattis, nu blir jag alldeles tårögd här =) Hoppas att snittet gick bra!



Jag hoppas på att vi snart får se en bild på de små (när du orkar/vill såklart). Kramar i massor från mig.

#32 - - Lina:

Djungeltelegrafen funkar visst som den ska =) Jag misstänkte det nog när du inte uppdaterat på ett tag! Stooort grattis till er!!!! Njut nu av att snusa bebis och var i den fantastiska "vi har blivit föräldrar bubblan" och strunta i oss ett tag vi finns kvar!



Karolina

#33 - - Be Inspired -Inredning & Design:

Grattis vännen till er son & dotter =) sååååå många kramar sofie

#34 - - Monkan:

Å, jag som var SÅ nära att gå in på Cervera idag, tänk om jag gjort det. Eller tur att jag inte...? Vad mysigt det ser ut med alla lyktorna.



Men åååååh vad fina vaggorna var! Vilken duktig morfar Göran. Och de jättesöta stickade kläderna, inte undra på att du är så pysslig, med såna gener :-)

#35 - - a lovely borderline:

nu till hösten är det tur att du samlar ljuslyktor och inte porslinskatter.

#36 - - Anna Söderberg:

G R A T T I S till bebbarna!!!!

Hoppas ni mår bra alla 4!



KRAM

#37 - - Annelie:

Massor mee dgrattis från mig !

Och så klart lycka till med de små,,

#38 - - Carina:

Hej! Är mycket inne på din sida och kollar - du har verkligen bra smak! Har funderat länge på ett brickbord, men inte fastnat för något, tills jag såg ditt vita. Var har du köpt det? Jättetacksam för svar! Tack!