#1 - - Designing good life - Sarah:

Vilka coola! Smart med förvaringen också på dom. Gillar skarpt...

#2 - - milla:

Älskar att det finns så mycket man kan göra om tiden och lusten bara räcker till. Kul att bokstavstrenden håller i sig;) Fast det är klart bokstäver har ju liksom hållt sig i ett X antal tusen år. Hihihi. Ha en bra måndag! Kram milla

#3 - - Anonym:

Vilken kanonsmart lösning på pall/förvaring. Så smart, tack för idén.

Hoppas du får en fin dag :)

Sussie

#4 - - InneoUte-Malin:

Kul idé. :-) Gillar pennförvaringen på sidan.

#5 - - annika:

Vilken smart idé! Tack för att vi fick se dessa bilder:)

#6 - - Åse - Interiörguiden:

Som vanligt visar du massor med fin inspiration, och eftersom jag verkligen uppskattar din blogg så har jag gett dig en award, titta in här får du se! http://interiorguiden.blogspot.com/2010/04/beautiful-blogger-award.html

#7 - - Therése | Stylish-B.se:

Fräsiga pallar.

#8 - - Jenny (Fröken Jakobs):

De var jättetuffa :-) När min kropp orkar mer ska jag gå loss på min hemmasnickrade pall och använda mina nya stämplar - längtar! Kram Jenny

#9 - - Rebecka:

Aha vilka läckra pallar!

Ha en skön kväll.

Kram Rebecka

#10 - - Sofia:

Jag tror minsann att bokstäver passar precis överallt! Gillade miljön också.

#11 - - DAHLARNA:

WOW vilka läckra! Kul idé med fack för pennor också! Hoppas att du har haft en bra dag! KRAMAR!