#1 - - Jo:

Vad fina de var! Jag är ju lite bricktokig, så jag blir genast lite putt över att vi inte har något Expo här i Göteborg! ;)

#2 - - milla:

Vill ha!

#3 - - Lotta:

Superfina och bra pris. Min syrra hittade fia med knuff brickan på sin lokala ICa här i Sthlm.

Hur är det annars, bra med tvillingarna?

Stor kram

#4 - - Erica:

så läckra, vilket kap!

#5 - - Jenny (Fröken Jakobs):

Det var söta brickor :-) Börjar tro jag är den enda som inte förstått mig på fenomenet med brickor, äger inte en enda haha... ;-) Kram Jenny

#6 - - Lotta:

Haha... det var nästan roligt, dessa har jag haft i min ägo ett tag och älskar dem verkligen. Den svarta använder vi dagligen då vi äter frukost och kvällsmackan... riktigt härlig. Till dig Jo från Gbg så kan jag säga att den svarta köpte vi på Freeport och inrednngsbutiken där.. fiabrickan har vi fått i julklapp - men antar att den köptes på något sådant billighetsställe!

lotta

#7 - - Lessi:

Vilka kap! Skulle gärna ha båda här hemma men vi är dåliga på att använda brickor tyvärr.

#8 - - erika:

skulle gärna vara ägare av en FIA-BRICKA:)



kram erika

#9 - - erika:

skulle väldigt gärna vilja vara ägare till en FIA-BRICKA!!



kram erika

#10 - - Emelie:

Vilka kap, skulle gärna ha FIA brickan!

#11 - - annika:

Vill ha båda:) Billiga var de ju också!