#1 - - Alexandra:

Vad stora de har blivit.Det är kul att få se dem då & då eftersom jag har följt din blogg sedan du blev gravid.Såå fina & det är verkligen de finaste du har!kram kram!

#2 - - Linruz:

Ojoj vad de växer.

Förstår att de är det finste du har.

Kram Lina

#3 - - Linda m E:

Wow! Vilka charmtroll! Jättefina! Och stora har dom blivit. :-)



Kram på er!

#4 - - Maria:

Ojoj de växer så det knakar men fortfarande riktiga sötisar:)

#5 - - Mirka:

Men oj, är det redan 7 månader?! Vad fort det går och vad stora de blivit :)

Små sötnosarna :)

#6 - - nook Elin:

Vilka godingar! Kul att se, min lilla tjej blir 9mån nästa vecka! Förstår inte hur du hinner blogga så mycket med två =)

#7 - - Anna:

SJU månader? Oj oj, tiden går foooort! Vilka rö´lätta sötnosar och så stora dom har blivit!

#8 - - faster:

dom är verkligen världens finaste... längtar efter dom :D...... Anneli

#9 - - besynnerligt:

Åh, finisar! Min tjej blir 7 månader om en vecka. Då flyttar vi också så hon ska få eget rum och jag har inspirerats lite av deras barnrum. Nu ska här fixas och donas!

#10 - - Mother, Married & Twenty:

Vilka vackra ögon de har! Ser ut att vara sådär melerade eller vad det nu heter?

#11 - - Erica:

men så söta!!!!!!

#12 - - Millah:

Överraskning i min blogg =) GRATTIS kram

#13 - - Anonym:

Men åh vad de har vuxit. Sååå söta. Härligt kort på E. Inte dåligt kladdig! Kram.

#14 - - Mrs. b:

Så stora dom har blivit! Och så söta dom är!

#15 - - Jenny (Fröken Jakobs):

Underbara bilder på era små godingR :-) Kram på er

#16 - - Anna:

Åhhh..vilka små guldklimpar :)

#17 - - Anna:

Åhhh..vilka små guldklimpar :)

#18 - - Sara W:

Så fina dom är :)

#19 - - Laura:

Men ååå så söta! Sicka änglar! Kärlek

#20 - - HUSnrNIO:

Så de växer dina fina barn:) Ha en trevlig torsdagkväll.

#21 - - HUSnrNIO:

Så de växer dina fina barn:) Ha en trevlig torsdagkväll.

#22 - - Sis Liisa:

Åhh vad dom växer och fort går det! Små gullungar.

Bäst jag skyndar mig hem snart ;)

Ta hand om er tills dess!

Kramar

#23 - - Martina:

De är helt underbara! Så fint att se två små söta barn! Längtar efter mina!

#24 - - jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

Jäklar, är de redan så gamla. Shit var tiden går... Söta som socker är de iaf!



Kraaaaaaaaaaaam!

#25 - - Emelie:

Vilka finingar du har! Hur söta so helst. Och oj vad stora de har blivit, redan 7 månader.

Men vist blir det lättare med tiden?

kRam