#1 - - Designing good life - Sarah:

Den var fin. Måste också ta mig till detta berömda gekås någon dag.

#2 - - Marita:

Ja va där här om v. Då va lampan där. Tyckte den va jättefin, synd att vi inte alls har sån stil hemma. . . De har så mycke kul där så ni hittar säkert en massa. Vi har tur som bara ha 3mil dit, så de bli ofta små rundor dit:) ha de gott

#3 - - Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård:

Wow va cool! Den kan jag oxå tänka mig till vårt rum i källaren.

Jag hoppas oxå den finns kvar när vi ska dit, men det e inte förrän i början av juni så det e väl tveksamt. Skulle åkt dit i maj men alla stugor va redan uthyrda :-(

#4 - - [room] by sofie:

Oj, vad läcker! De har säkert många på lager ;)

Snyggare än mio:s Tot Hot -tycker jag!!!



Ser framemot att se den "live" hemma!

Kram Sofie



#5 - - Alexandra:

Måste genast kolla in bloggen.Hoppas den visar vad som finns där.Har själv aldrig vart i Ullared.Nångång kanske man far dit.

#6 - - Iris:

inte visste jag att de hade en blogg! det måste jag kolla in :) jättefin lampa!



kram /iris

#7 - - Pernilla Gravid i vecka 28:

Åh, jag som också vill dit!! Vi skulle åkt dit nu i maj och handlat massa billiga bebisgrejor, men nu är jag sjukskriven och måste VILA så det blir nog inget! =(



Kramar Pernilla

#8 - - erika:

har aldrig vart där, men har en kund( jag jobbar på mio) som vart där å berättade att de hade lika lampor som oss, men såå mkt billigare!!

en dag ska även jag ta shoppingbussen till ullared:)

Snygg lampa!!

**erika

#9 - - Lotta:

Vilken snygging! Ska oxå dit nåt i sommar har jag tänkt, men det är en himla bit för oss att åka, å sambon vill verkligen INTE åka med. Så, vi får se vem jag får med mig.

Hoppas lampan blir din, å tack för tipset om bloggen. Kram

#10 - - Anna:

Vilken snygging till lampa! Jag har aldrig varit på Gekås men hoppas innerligt att jag snart får besöka det berömda stället. Ha en härlig Valborgshelg! Kram Anna

#11 - - Maria:

Hej!

När ska ni dit?Vi ska till Ullared i mitten av maj, hade ju varit lite roligt att vi måste köra typ 120m mil för att träffas =) Hoppas att allt är bra med er. Kram