#1 - - milla:

Har den i hallen!

#2 - - Designing good life - Sarah:

Den ska jag köpa hem till oss! Otroligt billigt.

#3 - - Therese:

Den är supersnygg!! Ska ändå köpa till en till övervåningen så den får det bli sen!!



Kramis

#4 - - HUSnrNIO:

Ack så bra! Tack för tips & ha en tevlig torsdagkväll.

#5 - - fru Sätterlund:

Såg annonsbladet idag och tänkte faktiskt svänga förbi Rusta imorgon :) Riktigt bra pris!!



Ha det gott,

Kramar Therese

#6 - - Anna - designnörden:

Vad snygg! Typiskt att jag köpte en röd på Ikea för ett tag sedan. Men man kanske inte kan ha för många brandsläckare i sitt hem?

#7 - - erika:

har en svart från mio;)

men kan även tänka mejj denna!!!!

-supersnygg!

#8 - - Malin:

Snygg, billig och otroligt bra att ha hemma! Kanske blir en sväng förbi rusta i helgen .-)

#9 - - Laura:

Åååå.. har de sänkt priset nu! WOhooo... Fint och praktiskt!

#10 - - Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård:

Jag såg det oxå, grymt bra pris! Jag önskar att vi inte redan hade köpt vår standard röda! Då hade jag slagit till på den här!



Trevlig helg!

#11 - - Andreas Tjärnberg:

Hej!

Jag såg tråden om Rustas brandsläckare. Den är fantastisk och till ett mycket bra pris!



Jag vill bara tipsa om vår vita brandsläckare på 6kg(!) Den absolut billigste i Sverige och med så mycket släckeffekt att den rekommenderas av Svenska brandskyddsföreningen.



Mvh Andreas

#12 - - Kicki:

Mina damer, självfallet lockas man av att ha en SNYGG brandsläckare i hemmet. En röd släckare kan man tycka förstör stilen i ens inredning och gömmer den helst längst in i garderoben. I ärlighetens namn så är den vita släckaren från rusta ingen pålitlig släckare och har ganska låg effektklass. Den från Rusta ligger på 13A 55BC vilket innebär att den består av mer utfyllnadsvätska/pulver än det själva effektiva släckpulvret monaamoniumfosfatpulver. Alltså ingen vidare pålitlig släckare. Dessutom om du är mån om ditt hem och har mkt värdefull utredning är en pulversläckare inget bra alternativ så vida du inte har en gasspis hemma. En pulver släckare resulterar i sanering, renovering och skyhöga kostnader. SKUM ska ni ha :)

#13 - - Maria:

haha... jag testade en hårtork på Rusta en gång som började brinna, inne på affären! Så jag ger inte mycket för rustas brandsläckare... känns mest som falsk trygghet. Mitt hem o mina barn är så mycket värda för mig så jag gladeligen köper en 3 gånger så dyr släckare som jag vet funkar när jag behöver den (jo, jag är ruskigt snål annars, men inte på säkerhet)