#1 - - Alexandra:

Man kan verkligen hitta fynd där.Har också missat den,den måste vara ny.Den ser ut att vara i trä.Så fina köksbilder det var i inlägget innan.Kram kram!

#2 - - Annik:

Jag har nominerat dig i min blogg =)

#3 - - Linas inredning:

Jag har kikat efter den varje gång jag varit inne i närmsta rusta-butik, men inte sett den. Hoppas den är inne nästa gång :)

#4 - - pia:

Rusta har verkligen rustat upp sig;) tihii...fin huslykta, måste spanas efter nästa gång jag hamnar där...Ha det!

#5 - - Linda m lille E:

Jag var faktiskt på Rusta idag och såg ljushuset. Det såg okej ut. Inte så fint att som man kan tro av bilden. Tyvärr.



Kram Linda

#6 - - jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

Ja, den ska ju verkligen kollas in. Synd att man inte är där så ofta bara...



Kraaaaaaaaaam!

#7 - - Cilla:

Den finns på ÖoB också... kostar 99:- där. :P

#8 - - clara:

Hade man aldrig kunnat tro att det är Rusta! Snygg!