Ombyte förnöjer.

Allt ändras om här hemma lite då & då. Saker byter plats & rum, vissa saker stoppas undan & andra kommer till. Det behöver inte handla om några stora ommöbleringar utan det kan räcka med en vas eller tavla som hamnar nån annanstans. Ombyte förnöjer helt enkelt.
Mattan som jag köpte i våras som legat i köket har nu hamnat i Oskars rum. Får se om den får ligga kvar eller om stjärnmattan får komma in igen.

Foto:Jenny
Byrån har fått samma slags mönster på en av sina lådor. Mitt första experiment med dekorplast där plasten tyvär inte räckte till riktigt. Får se om jag klär om hela byrån i samma mönster eller om endast denna låda får vara så. Kul var det iallafall att pyssla med detta.

#1 - - pysseliten:

Visst är det kul med kontaktpapper men gud vviklet pill du har gett dig på :) Men fint blitr det .

#2 - - Mirka:

Mattan är fin och jag bara äääälskar draperiet fortfarande :)

#3 - - Camilla:

Gillar mattan!!

Riktigt fräckt o göra samma mönster på byrån.

#4 - - Milla:

Alltid roligt med "små" förändringar. Det gör mycket för ens egna del, tycker jag.

Jag gillar att du har röd sladd på taklampan. Ett kul "litet" lyft som gör allt mycket roligare i inredning. Kram Milla

#5 - - Lotta:

Så snyggt!

Vilken kul idé med dekorplasten.

Här har också dekorplast köpts hem.

Hoppas hinna fixa klart "mitt projekt" i helge:)

kramis

#6 - - [room] by sofie:

Vad fint det blev. Har också en sådan "praktisk" byrå, nu blev jag inspirerad att göra ngt kul med den!!!



Kram Sofie

#7 - - Therese - Sockenvägens Söta:

Jag älskar också att förnya genom att flytta runt å testa saker i nya sammanhang. Å ang byrån så skulle det nog vara för "perfekt" om hela lådan var gjord, nu ser det mer designat ut enl mig, jätte snyggt att ta igen mattan på detta sätt! KRAM

#8 - - Nina:

va super coolt med dekorplasten. va snyggt det blir med bara en liten skillnad! även om det inte räckte hela vägen så hade ja bara sett det som en effekt. super fint!

#9 - - katarina:

Vart har du höpt den fina mattan någonstans? Är den i plast?