Stoff & stil.

Lite nytt hos stoff & stil:








stoff&stil

Apropå tyger. Hos min vän Agneta som har bloggen Agata Ragata kan man just nu tävla om
fina stuvbitar.


Passar också på att tipsa om att Ohlssons tyger har ett trädtyg i sin webbshop att kika på. Har fått många frågor om just vart man kan hitta tyg med träd på. Åhlens har också ett snyggt.

#1 - - Emma:

Åh massa snyggt, fick katalogen ida men har inte hunnit kika i, sänglektyr:) Ha det bra, kram emma

#2 - - Pysseliten:

Åhhh jag som är gardinskadad olssonstyger den la jag direkt på mina favoriter på datan :)

Så hilma fina tyger synd att bara trädtyget låt på 137 bredd jag behöver 160 till min tygtavla och det är dösvårt att hitta :( Tack så jätte mycket för tipset på den sidan :)Du är så dukig på att hitta bra sidor jämt och så kul att du delar med dig :) Kram