#1 - - jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

Superfint! De måste vara glada för sina små tomtenissar...



Puss!

#2 - - Elvira:

Vad fint. Det gick upp för mig att du har tvillingar, det har jag också, två grabbar dock som är i skolåldern. Att ha tvillingar är en gåva och en härlig upplevelse tycker jag.



Hälsningar Elvira

#3 - - Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård:

Vilken gullig liten tomteskog!

#4 - - Proforma - Irene:

Jättefint julpynt passande för både stora och små!

Kram

#5 - - Linda:

åhh, den där stjärnan är bara såå fin! Mysig för barnen att få lite eget julpynt! Det brukar vara väldigt uppskattat:-)

#6 - - Karin:

Så fint! Kul att få pynta i barnrum.

#7 - - Jessica:

Finfint!! Vart har du köpt granarna?

#8 - - Åse - Interiörguiden:

Så fint, du har verkligen arrangerat julprylarna fint.

#9 - - Therese - Sockenvägens Söta:

Så fint arrangerat <3 Kram

#10 - - jenny:

jessica: Den stora kommer från Tine K och den lilla grangirlangen kommer från village.