#1 - - Ylva:

helt underbar den svartvita kudden med trianglarna!!

#2 - - Linda:

Superfina kuddar! Och din poster är ju lika fin som vanligt! :) Ha en skön onsdagskväll!

#3 - - Petran på DesignInsight:

men vad fint! ser supermysigt ut! lagomt pyntat, precis som jag gillar det =)

#4 - - Therese - Sockenvägens Söta:

Tack snälla du för ditt klick! <3 Å så fint du har det, älskr din stilsäkerhet! Kram

#5 - - Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård:

Skönt att ni har hunnit få lite julpyntat iaf :) Men vist tar det tid att komma i ordning när man flyttar :(



Ha det gott!

#6 - - Jenny:

Va fint du pyntat! Mysigt att få pynta på ett nytt ställe :-)

Kram Jenny

#7 - - pysseliten:

så stilfullt . jag får det brara att få rörogt ut jämt hemma .

#8 - - Susanne [Snusans inredningsblogg]:

Vad fint ni har det! :)

#9 - - isa:

Hej vännen super fint men annat hade jag inte förväntat mig när det kommer ifrån dig. Galet vore det annars. DU rockar ju.

Hur har det gått med flytten?? Mycket att stå i??

Kram

#10 - - Petra:

Jättefint! Gillar framförallt tavlan med alla julorden. Super!!

#11 - - Pysselprinsessan:

Hej!

Vad fint! Snygg kombo med rött till det vit-svarta! De vita kulorna med stjärnor på, var har du hittat dem? Är nämligen ute efter något liknande! :)

Kramar

#12 - - Åse - Interiörguiden:

Den röda accentfärgen gör sig verkligen jättebra!

#13 - - Anna:

Vad mysigt du redan har hunnit göra! :-) Läckert med julstjärnorna. Kram Anna

#14 - - jk:

mycket fint måste jag säga!

#15 - - Linda:

Härligt med jul måste jag säga! Här hemma går julmusiken dygnet runt:-) Men du har så fint hemma! Tycker om julkulorna i skålen och tavlan! Ja, allt är superfint!!

#16 - - Anna:

Ummm va fint! Blir oxå sugen på att fixa inför julen..men först ska huset julstädas från topp till tå!