Urban Living.

Urban Living har hur mycket snyggt som helst. Tror det inte finns något som jag inte vill ha. Men jag får behärska mig lite så det blir nog en beställning på dessa ting.
Multi candle pin. Har länge kikat på denna & vill så gärna ha en. Superfin! 290:-
Unicorn hängare. Har redan 2 vita & gillar dom skarpt. Nu skulle jag behöva en svart till hallen. 220:-
Skohorn Blomus. Smart & snyggt skohorn med magnetupphänge. 190:-
#1 - - Anna:

En multi candle pin skulle gärna få bli en julklapp till mig själv :-) Så snygg! Kram Anna

#2 - - af nord:

Skohornet har jag inte sett förut, det var superläckert! Ska lägga på minnet :)

Kram

Helena

#3 - - Sus i Hus:

Den multi candle pin har jag oxå tittat på, den är helt ljuvlig! Ha en go kväll

Kram

#4 - - Anonym:

Snyggt! Har sett att Ikea har sånna hängare som var en nyhet här för en tid sedan, jag har tänkt kika på dom varje gång jag varit på Ikea men glömt. Kosta runt 40 kr tror jag att det va.