Blomsterarrangemang

Fick tulpaner igår på min födelsedag (tack för gratulationerna) och kände att jag ville göra nått kul med dom. Trots att det är jättefint att ha blommor i vas så kan det vara roligt att ha något annorlunda också.

En skål & några vattenfyllda julgransbollar efter & det blev så här:


Bilder:Privata
Trevlig helg!!

#1 - - LillaMy:

Tulpaner är så vackra.Vilken originell placering.Läckert.!

#2 - - Milla:

Grattis i efterskott! Vilket fint sätt att arrangera blommorna. Roligt med nya sätt.Kram Milla

#3 - - Sara:

Grattis i efterskott. Så snyggt du har gjort med tulpanerna!

#4 - - Sockenvägens Söta:

Fyndigt, enkelt och snyggt! I like :-) Är bara bra med mig och magen, men nu får gärna bäbisen komma... längtar Önskar dig en fin dag och en toppen helg! KRAM

#5 - - Helena:

Blir så inspirerad av dig! superkul och annorlunda idé. Grattis i efterskott

Kram

Helena

#6 - - Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård:

Grattis i efterskott!



Ha en skön helg!

#7 - - Camilla:

Grattis i efterskott...

Jätte snyggt.. kul att ha det lite annorlunda.. :-D

trevlig helg

#8 - - Annas inspiration:

Fint

& stort grattis i efterskott!



KRAM

#9 - - Therése:

Det där var riktigt fiffigt...och väldigt fint!!

Stort Grattis i efterskott!

Kram!

#10 - - Lotta:

Jisses vad fiiint:)

Älskar tulpaner, men tyvärr brukar jag få köpa mina själv.

Grattis Grattis!!!

Önskar dig en Trevlig Helg.

#11 - - Emma:

Jättefint och stort grattis i efterskott, många kramar emma

#12 - - pysseliten:

´roligt tips med kulorna :)

Ser fint ut . Och grattis från mig med !

#13 - - Inspirera Mera:

Vilket roligt sätt att arrangera blommorna på!



Svar: Ja visst var det typiskt? Tur att det inte är sista gången vi far söderut :) Kram Sandra

#14 - - Sofia:

Kul idé! Och en fin kuddsamling där i bakgrunden! :)

#15 - - Jenny:

Men va läckert - verkligen ett eget och riktigt snygg arrangemang! Kram Jenny

#16 - - Catrin:

Fyndigt. Och snyggt!

Då får man ju säga grattis i efterskott. :)

Kram Catrin.

#17 - - jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

Grattis lite i efterskott!



så coolt arrangemang....



Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam!

#18 - - Laura:

Du är verkligen så kreativ! Tack för all inspiration!

#19 - - Laura:



Jag fick häromdagen en nominering som kreativ blogger från en följare av min blogg. Det ingår att man ska nominera 7 andra bloggar som man gillar. Och de ska sedan skicka vidare nomineringen, du hittar mer info på min blogg. Du gör precis som du vill, det finns inga som helst krav på att nominera vidare. Men jag ville nominerade dig för att du inspirerar mig!

#20 - - Therese:

Ohh va fin idé!! Grattis i efterskott på dig!!!



Kramis

#21 - - Anonym:

Grattis i efterskott. Hoppas du fick en fin födelsedag! Vilket kreativt sätt att ta hand om tulpanerna! Jättefint. Du är en stor inspirationskälla för mig. Kram, kram.

#22 - - Bodil:

Oj då, mina uppgifter föll bort. Det var i varje fall jag som gav den sista kommentaren.

#23 - - Anonym:

riktigt snygg tavla där i headern där uppe!



http://principesssa.blogg.se

#24 - - fru Sätterlund:

Grattis i efterskott!



Men du vad snyggt du gjorde med tulpanerna!! Så smart :)Var får du allt ifrån?



Ha det gott,

Kram Therese

#25 - - Maria:

Enkelt och fint! :)

#26 - - InneoUte-Malin:

Vad läkert. :-) Riktigt kul idé.

#27 - - Tingelings-Sofia:

Varifrån kommer den fina lapp-kudden? Väldigt söt.

#28 - - jenny:

tingelings-sofia: kuddfodralet är sytt av tyg som kommer från ikea.

#29 - - Iris:

Det var en intressant idé, det blev jättefint!



kram /iris