Förvaring

Via interiourslounge hittade jag denna snygga förvaringsserie. Ser flera av dom framför mig här hemma b.la som sängbord i sovrummet.
Borde vara rätt enkelt att göra något liknande själv. Får läggas bland alla andra vill/borde/ska- göra projekt så får vi se om/när det blir gjort:-)
Интерьер детской: мебель
Интерьер детской: мебель
Интерьер детской: мебель

#1 - - milla:

Hmm, undrar om jag inte har nåra gamla kontorshurtsar som skulle kunna målas. Nu får det bli vår så man kan vara ute och slipa & måla!

Tack för tipset, ide´listan fylls på och jag gissar att hälften äldrig blir gjort om jag känner mig själv rätt. Men kul är det med ideér i alla fall.Kram Milla

#2 - - Helena:

Ja tänk vad många idéer man har, men det är bara tiden som fattas!

Trevlig helg!

Kram Helena

#3 - - erika:

gu så snygga!!

gillar den me massa hål:)



**erika

#4 - - Anna:

riktigt läckra..gillade deni badrummet med ett + på...och ja...det borde helt klart funka att göra själv om man är lite händig.. (eller har en man som är det) :)