#1 - - Milla:

Fiffigt och snyggt.Milla

#2 - - Liza:

Vill ha!

Kraaam!

Liza

#3 - - Mia:

Hej!

"Halkade" in på din blogg ikväll via inspiration&design, fastnade när jag kände igen mig i nästan allt av din inredning-så kul att läsa & se bilder från någon som har nästan identisk smak. Man kan inte annat än frossa:)

Kommer absolut att fortsätta följa din blogg!



Hälsn från Mia på Tjärhovsgatan i Umeå



#4 - - Emma:

Snygg:)Ha det bra, kram emma

#5 - - Maria:

Hej!

Hoppas att allt är bra med er, vi syns ju snart =)

Tänkte du som har smak och stil på grejerna där hemma, i jämfört med mig =) Så undrar jag om du har över, eller vet någon som ska sälja sina Septim lampor från Ikea, dom finns inte i sortimentet längre och min svägerska är ute efter 2 stycken, så jag tänkte lägga ut lite krokar så kanske nån kan hjälpa mig/henne. Kram

#6 - - Linas inredning:

Både smart och väldigt snygg!

#7 - - jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

Den var riktigt läcker. Säker dyr som poker eller?



Kraaaaaaaaaaaam!

#8 - - Anna:

Nice!! :)

#9 - - erika:

min smak:))

säjjer bara:

-VILL HA!!



**erika