#1 - - Camilla:

Åh den var fin :)

#2 - - milla-andante:

Väldigt fint!! Kul med ny kategori också!!

Kram

#3 - - Anette:

Hej!

Läcker korthållare. Din blog är bara super, har nu lagt in en länk till dig via min blogg... hoppas det är okej?!?

KRAM /Anette.B.

#4 - - Mirka:

Vad snyggt det var med en sådan! Hänger det en liten tyngd där längst ner? eller sitter den i väggen i båda ändarna?

#5 - - Sockenvägens Söta:

Såå snygg i sin enkelhet! Tack för inspirationen, jag har ett gäng mininypor och ett hushållssnörer som jag tror jag ska testa att göra en variant av detta av... Allt pyssel som fördriver tiden är välkommet nu ler Önskar dig/er en riktigt, riktig härlig och avkopplande helg! <3

#6 - - Karin/Rosa maränger:

Så fint - allt på bilderna!

#7 - - Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård:

Jag har något liknande som jag helt har glömt bort att jag hade. Bra att du tipsade mig!