#1 - - Therese:

Ohh det ska kikas på!!



Tack för tipset fiffiga du!!



Kramis

#2 - - Camilla:

OOh! Tack! Får gå in o kika med detsamma. Kan säga redan nu att jag gillar bilden längst ner till vänster.. :-D

#3 - - Laura:

Oooo..., sicket bra tips! Inget som du planerar att ladda upp där?

=)

#4 - - Erica ung fru och tvåbarnsmamma:

åh, vilket bra tips!!

Hoppas allt är bra med er?



Ikväll lägger jag upp en rolig tävling på bloggen där man kan vinna valfritt barn plagg från Paulfrank, vore kul om du ville delta!(man behöver inte ha en blogg, kanske fler av dina läsare vill vara med som inte har en blogg)



hoppas du får en fortsatt underbar dag och kväll!

Kramar Erica

#5 - - Milla:

Men vilka härliga illustrationer..Roligt med lite nytt. Letade precis efter lite nytt till vardagsrummet så nu får jag spana in den sidan.Kul.Kram

#6 - - Anna:

oooh..tack för tipset. jag behöver 5 motiv för att fylla en ribba ram från IKEA så jag ska genast kika in!!

#7 - - Lisa:

Yay! Den länken sparar jag direkt för framtida bruk. Superfina bilder och en underbar idé :)