Streckkod

Jag har startat upp en till blogg vid sidan av denna. Där kommer jag att lägga upp mina posters som jag säljer. Nyaste tillskottet är denna:



En streckkodstavla där man kan få antingen sitt barns namn & födelseuppgifter eller sitt eget + sin sambo/mans/frus namn samt förlovnings/bröllopsdatum. Finns i många olika färger.
För mer info kika in på min andra blogg: ordposterbyjenny eller maila [email protected]

#1 - - Materielltjej:

Underbart!!!!



Synd att vi inte hinner lägga order nu, vi ska på dop i helgen

#2 - - syrran mia:

sjuukt fina!!

#3 - - Anonym:

Jag måste genast springa in och titta. Jjag älskar dina posters. Kram

#4 - - Jenny:

Hej! Jättefina posters!! Jag är sugen på att beställa en förlovningsposter, men hur görs betalningen?

Jag va inne och kikade på din andra hemsida men hittade inget där ang betalning. Hur lång leveranstid är det?

Tack för en bra blogg med mycket kul, speciellt det du gör själv och det du visar uppp från ditt hem!!

Mvh Jenny

#5 - - Dessi:

Så kul att du har startat upp en till blogg :) Dina posters är urläckra! Kram!

#6 - - jenny:

Jenny: tack:-) Du betalar in till mitt bankkonto som du får via mail. Leveransen tar ca 2-5 dagar.

Maila för mer info.

#7 - - Sara:

Å vilka snygga posters! Nu måste jag ta och skaffa barn alt förlova mig så jag kan beställa en :) Vill ha, vill ha, vill ha :)