#1 - - pysseliten:

Love kudden var ju super fin ;) Måste hålla utskick på knappar på loppis :) Kul tips

#2 - - Åse - Interiörguiden:

Jättefina kuddar! Jag är också sugen på en sådan där klocka du har på väggen.

#3 - - Milla:

Gillar den fina Love kudden , kul idé med knappar sisådära =D Ha det gott! Kramar Milla

#4 - - Therese - Sockenvägens Söta:

Shit så cool knappkudden blev, får börja samla knappar bums! Jätte fräckt!

#5 - - Anna:

Jättesnygga kuddar båda två, särskilt den du gjort själv ;-) Kram Anna

#6 - - Malin:

Hej där :) tack för titten hos mig. Vad härlig blogg du har. Ja visst är dem häftiga. Funderar på hur jag kan göra något liknande själv . Dem väckte ett sånt ha begär hos mig



Kram Malin

#7 - - Anki:

Är du nöjd med klockan, funkar den bra osv.?

#8 - - jenny:

Anki: Jag är jättenöjd med den. Inga anmärkningar än sålänge.

#9 - - Emma:

Åh vad påhittigt med lovekudden, gillar massor:) Ha det bra, kramar emma

#10 - - Camilla:

Jätte snygg Love-kudde!! Vilken himla bra ide!! RIKTIGT snygg.

Kram Camilla

#11 - - Ulli:

Vilka fina kuddar! Jag är såld på kuddar. Det är ett så enkelt sätt att förändra ett rum lite så där lagom.



Ha en riktigt bra dag!

Kram

#12 - - Sofia:

Vilken kul idé med knapparna på Love-kudden! Och fint blev det!

#13 - - Linda:

Sv: Vassegó! Hoppas att du gillar den lika mycket som jag gör! Tror bestämt att jag sett ditt hem och dina kreationer på styleroom, kan det stämma? =)

#14 - - Anonym:

tack!!



din love kudde är helt fiin!!

kul idé med knapparna!

#15 - - zaida:

snygga kuddar !

#16 - - House of Jammi -blogg och webshop:

Vilka underbara färgklickar i soffan.

#17 - - Blogg by Maliin Stoor:

Underbar!!!!!



Maliin