#1 - - Milla:

Visst är de fina:) Vad det blev gulligt i hennes rum:) Tröttnar du på blommor så kan man ha böcker i den? Själv har jag de vita, en ute och en som jag ska ha inne. Kram Milla

#2 - - Milla:

Vet inte om kommentaren om fram;)

Ville bara säga att de är jäättegulligt i ennes rum. Dessutom är det perfekt att ha böcker i blomlådan om du tröttna på blommor:) Kram Milla

#3 - - nook Elin:

Gud så gulligt! Vilken bra idé

#4 - - Alexandra:

De är så färgglada att de passar inomhus också.

#5 - - Josefine- at home:

Vilken rolig ide, jättefint!

#6 - - Emma:

Du e påhittig du;)Jättefint! Ha det bra, kram emma

#7 - - Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård:

Så söt! Den passar ju lika bra där som ute :-)



Hoppas du får en bra helg med sol o värme!

#8 - - Åse - Interiörguiden:

Vad fint det blev, den passar ju jätte bra inomhus också!

#9 - - Emma:

Hejhej!

Tittar in och häpnas över vilket vackert hem du har och god smak!

En fröjd för ögat att kolla din blogg...Tack=)

#10 - - Anna - designnörden:

Åhå! Den där blomlådan spanade jag in på Lagerhaus ifjol och var illa sugen. Den matchar vårt gula balkongräcke så fint. Funkar bra inomhus ser jag nu. Kul idé!

#11 - - Gula Villan:

Wow, vilken fin blomlåda. Den har jag helt missat, gissar att de inte längre finns att köpa...



/S

#12 - - Emelie:

Åh så gulligt ocg coolt på samma gång. Jag älskar alla dina smarta och roliga idér!

#13 - - Nathalie:

:O:O:O Du är inte LITE påhittig du inte!!