Tävling - vinn ett presentkort hos smått & snyggt.

Nu drar jag igång ännu en tävling. Den här gången i samarbete med Anna & hennes butik smått & snyggt.

2 vinnare vinner varsitt presentkort på 100:- att shoppa för.
För att vara med & tävla:
Kika in & runt hos smått & snyggt. Berätta sen vilken som är din favorit i shoppen genom en kommentar på detta inlägg.
Vill du ha 2 extra lotter lånar du bilden ovan och gör ett inlägg om det på din blogg med en länk till detta inlägg.
Har du ingen blogg så mailar du 5 vänner samt en kopia till [email protected]

Tävlingen pågår t.o.m Söndag 13/6
Lycka till!!

#1 - - Anna:

Jag vill jättegärna vara med och tävla!

Jag blev väldigt förtjust i skänken Heirloom Retro Bror, känns som att man skulle vara ganska ensam om en sådan :) //Anna

#2 - - sofia:

jag är med. Mina favoriter är kuddarna från ferm living.

Har mailat också.

#3 - - Mrs. b:

Det var en ny webshop för mig! Jag blev förtjust i stolen i Heirloom A-serie - så snygga i både form och färg!

#4 - - nook Elin:

Det finns så mycket snyggt! Men min favorit är babytäcket från ferm living, för den har jag letat efter återförsäljare till.

#5 - - Sockenvägens Söta:

Är gärna med i tävlingen, då jag redan på förhand vet att den webbutiken har Ej sikke lejs gröna långärmade älg t-shirt :-) En klar favorit!

#6 - - Annika:

Jag är gärna med o tävlar !!



favoriterna är många hos just smått & snyggt. Jag gillar Kalle Krypmuddar givetvis, då Rasmus kommer behöva såna inom kort, han är på G framåt men gillar nog inte friktionen knä mot golv ;) Sen gillar jag barnvagnshänge, skummis figurer. Den är supercharmig med alla färgerna ;)



Vill givetvis ha 2 extra lotter: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/june/jennyshus-smattsnyggt-136.html



kram Annika

[email protected]

http://nilssonpettersson.blogg.se

#7 - - Mamma te 2 tuffingar:

ohhh den söta uggle sparbössan den gilla jag. den skulle jag köpt till mina söner så de kunde spara sina veckor pengar i



har tipsat:http://darkbarbieinx.webblogg.se/2010/june/vinn-hos-jennyshus-13-juni.html

#8 - - ida:

Åh! Jag gillar den butiken! Min favorit är speldosan som ser ut som en uggla, den är så söt :)

#9 - - Maria Ö:

Är gärna med!

Det jag fastnade för var "Retro gungfåtölj, ”Ellinor” från Heirloom" Så snygg!!

#10 - - johanna:

Min favorit är alla ferm lvings produkter

#11 - - evamar:

Favoriten är Enfant terrible Sleepyhead. Mysigt och ombonat för bebisen!



PS. Jag länkar:

http://evamar.blogg.se/2010/june/presentkort-13-juni.html

#12 - - Jeanette:

Jag är gärna med och tävlar. Jag skulle köpa en skummis babyskallra.

#13 - - Olelsi / Nettan:

"Jag vill gärna vara med"

Snuttefilten i från Geggamoja skulle jag vilja ha till min tös!!



Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

[email protected]

#14 - - Emeli:

Jag vill vara med och tävla. Favoriten är barnvags drapperiet. Så smart!

#15 - - Annica:

Min favorit är "Inneskor från Fuzzies ”Lila blomma” verkligen bra skor för barn som springer och har sig. ;P

#16 - - joss:

Min favorit är mr owl sparbössan.

#17 - - Anna på Grönkulla:

Jag är gärna med så här i sista minuten! Mina favoriter är nog tofflorna från Bellio för det skulle min lilla tjej behöva som håller på att lära sig att gå! Har länkat här: http://annapagronkulla.blogspot.com/2010/06/tavla-hos-jennys-hus.html

#18 - - Anna på Grönkulla:

Blev plötsligt osäker om jag skickade rätt länk, här är den i alla fall: http://annapagronkulla.blogspot.com/2010/06/tavla-hos-jennys-hus.html

#19 - - Åsa:

Min favorit är virkkitet för att virka bakelser.

#20 - - Pia:

Hejsan, min favorit är nog den söta Ferm-living Kudde, Uggla. Det fanns mycket annat som också skulle passa mej.

Har ingen blogg.



Hälsningar Pia

[email protected]

#21 - - Kawwe:

Åh, skummis-babyskallran var ju underbar! Kniper en lott och håller tummarna!

Kramar