#1 - - Betina:

Praktisk pryl! :)

#2 - - LillaMy:

Jag har två såna och de är både praktiska och snygga.Kan et bli bättre ;)

#3 - - Blogg by Maliin Stoor:

Vilken Cooling



=)



Trevlig helg



Maliin

#4 - - JENNSAN - mitt mode:

snygg!

#5 - - catharina:

Hej Jenny! Jag tror faktiskt aldrig att jag har skrivit en kommentar till dig förr, men jag har dig på mina favoriter:) Jag gillar din stil och din blogg. Därför,nu när jag och min sambo ska flytta så tänkte jag fråga om lite tips och råd under resans gång, eller kanske bara en kommentar då jag vill att vår lgh ska bli så fin den bara kan. Jag har lagt ut några förebilder på den nu, och om du ser där så märker du att vi har en hel del att göra och lite inredningsproblem som jag inte riktigt vet hur vi ska lösa. exempelvis i hallen. Så om du har tid och lust så skulle det vara kul att få lite tips av någon med bra smak./ C

#6 - - tinnor:

jag har länge velat ha en sån men tyckt att den varit aningens dyr! Blev superglad då jag läste denna nästan just efter du postat men då hade de redan plockat bort den :/ suck!

#7 - - Helena ROOM AND SERVE:

Det är bara att slå till :)

#8 - - Anonym:

Praktiskt och snygg! Jag tycker du ska slå till.

Ska kika in jag med och se vad man hittar :)



Tack för tipset och trevlig helg!