#1 - - Therése | Stylish-B.se:

Så fina de blev.

#2 - - Jenny:

Va gulligt du gjort! Kram Jenny

#3 - - Viktkamp:

oj va fina :)

#4 - - fru Sätterlund:

Vad fina de blev. Kommer ihåg inlägget, jag blev sugen på att göra själv också :) Tack för bra tips!



Ha det gott,

Kramar Therese

#5 - - jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

Gud så söta!



Kraaaaaam!

#6 - - Amanda:

har sett de här vita "krukorna" med svart flera gånger nu o fastnat totalt!! du dekorerar de så fint med. var finns de att köpa? o för hur mkt? tacksam för svar:)

#7 - - jenny:

Amanda: Tack så mycket:-) De vita krukorna kommer från cult design(pris kommer jag tyvär inte ihåg)Det svarta är målade träbitar som jag sågat ut själv.

#8 - - Milla:

Sött att dekorera riset med. Milla

#9 - - Camilla:

Ja jag såg det där jag med! Men har helt enkelt glömt bort att testa.



Får ta mig en pysselkväll någon dag :)

#10 - - Anna:

men visst har du väl bloggat om det här innan?? Jag har iallfall gjort EN sådan blomma som jag fortfarande tror sitter på någon pinne någonstanns i huset :)