Svamplampa från Serholt

Första gången jag såg den ville jag ha den. Tyckte dock att priset på 600:- var lite väl saftigt så det blev inget köp. Inte förrns idag då jag hittade den hos house of hedda för halva priset.
Dessutom så hittade jag en rabattkod som gav mig ytterligare 10% rabatt.
I like!!


Kommer att passa perfekt i barnrummet. Har du tänkt handla och också vill ha 10% rabatt så är koden: DUMSNAL10

#1 - - Mari:

Kul lampa!! De har en enorm bra service där kan jag bara säga....suveräna.



Ha en bra dag!!

#2 - - House of Jammi - blogg och webshop:

Supersöt lampa!

#3 - - Milla:

Kul till svamptemat.Kram

#4 - - Emma:

Underbar:) Ha det bra, kramar emma

#5 - - Emelie:

kul lampa och kommer passa perfekt till twinsens rum!

#6 - - Linnea:

Hejsan! Trevlig blogg du hade. Kolla gärna in min blogg också :) kram på dig.

#7 - - Proforma - Irene:

Vilket fynd! Jättefin!

Kram

#8 - - Alexandra:

Jättefin lampa!och vilket fynd!!

#9 - - Fia More of White:

Godmorgon!

Kul att du vill vara med och delta i min tävling.

Nu ska jag kika runt på din blogg.

Ha en bra dag / Mvh Fia

#10 - - Therése | Stylish-B.se:

Den är väldigt fin.

#11 - - HUSnrNIO:

Wao vilket bra pris det blev! Lampan är jättefin. ha en bra måndag.

#12 - - FLOOSAN:

Åh vilken snygg svamplampa