#1 - - Åse - Interiörguiden:

Vilka fina bilder du har samlat ihop. Jag har nästan inget svart-vitt hemma alls, förutom vår Cole & Son tapet Trees, men jag tycker färgkombinationen det är grymt snyggt. Har ett svart-vitt projekt i matrummet, får se om maken godkänner det!



Kram Åse

#2 - - milla-andante:

Så mycket fint!!! Svart och vitt är ändå svart och vitt!!!:) Snyggt!!!

Häftig kanna, ser ut lite som Arlas ränder!

Ha det gott!

Kram

#3 - - Emma:

Snyggt! Älskar att ha svart och vitt som bas och kanske lite färg till om man är på humör!



Jag har en hel del svart och vitt, bl a nytillskottet plastmattan från rusta :) Våran sänggavel är av tyget Gunilla från Ikea i svart/vitt.

#4 - - Designing good life - Sarah:

Ha ha. Lustigt att vi ha samma teman. Måste ha samma tankegångar!

#5 - - elin:

Älskar verkligen din stil!



#6 - - FLOOSAN:

här går det mesta också i svart och vit randigt, snyggt och enkelt

#7 - - InneoUte-Malin:

Visst har vi det. En del är samma som dina. :-)



Jättetjusiga bilder av fina saker. Gillar liksom Milla den där kannan stenskarpt.

#8 - - Maja i malmö:

Jag bara undrar var du har köpt den lilla svart/vita burken med lock, överst i bild ?!!



tack för en inspirernade blogg

#9 - - Therése | Stylish-B.se:

Supersnyggt.

#10 - - Jenny:

Era svartvita saker är jättefina! Det känns som om hela mit hem är svartvitt när jag ser mig omkring haha... Kram Jenny

#11 - - Monkan:

Ja vad snyggt det är med svartvitt, och dina tavlor är ju så otroligt fina.

#12 - - Laura:

Ååå vad fint och smakfullt med svartvitt - speciellt i abstrakta mönster!

#13 - - Tezz från Kungens Kurva:

Jodå, en del svart/vitt finns det faktiskt. En matta i köket och kuddar i vardagsrummet bland annat. Härligt med kontraster i inredningen tycker jag.

#14 - - jenny:

Maja i malmö: Tack så mycket. Jag har fått den i julklapp och är köpt i en lokal affär här i Umeå. Det står house of hansen denmark under den.

#15 - - pia:

O ja, det finns en hel del svart å vitt hos mig med...det blir som bara så ;-)

#16 - - Alexandra:

Här hemma har vi en del i svart å vitt.Gör som du ,och visar upp det i min blogg.Så kika in där.Kram

#17 - - Anna:

den där randiga burken eller vad det är på första bilden ser ju jättesnygg ut...va kommer den ifrån??