Tam tam pall

Pallen Tam tam gillar jag. Ser den på flera ställen här hemma. Hallen, barnrummet, toaletten eller varför inte utomhus.
Pris är ca 350:-





Bilder via: Favoritsaker & barnvänligt

#1 - - Therese:

Japp den skulle kunna få bo hos mig!

Härliga bilder.

Kram

#2 - - Anna:

hos mig skulle en eller två oxå få flytta in :)

#3 - - HUSnrNIO:

Aahh vilket bra tips. Precis en sådan som jag letat efter :O :D Den där knallcerisa skulle nog även dottern tacka ja till! Ha en trevlig söndag.

#4 - - Dessi:

Åh, den är riktigt läcker! Kan tänka mig en orange och en vit! Har kikat på den länge, och även bloggat om den tidigare! Kramar!

#5 - - Designtjejen:

Väldigt snygg!! Passar på så många ställen också :-)

Kramar

#6 - - Jeanette:

Både snygg och smidig!



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en härlig söndag!

#7 - - Jenny:

Hm nja... den har inte hittat en plats i mitt hjörta, dock hade jag nog kunnat tänka mig en variant av den som jag är uppväxt med där man kunde lyfta på locket :-) Kram Jenny

#8 - - Therese:

Tam tam är supersöt!!