#1 - - Linda m E:

Vad roligt att se dig! :-)



Vet du, tack vare dig står den snygga "spara"-lampan numer hemma hos oss!



Trevlig helg!

Kram!

#2 - - cecilia:

Vilken söt bild! Kul med intervju och grejor ju :)

#3 - - Anonym:

Åh, vad roligt att bli intervjuad:) Å ett ansikte på Dig med:) Nu vet man liksom vem man skriver till:)

Ha det fotsatt gott! Kram Milla

#4 - - Carolina:

Hej! Vill bara tipsa om att jag har 4 toppentävlingar pågående inne hos mig just nu, man kan vinna:

* Presentkort på 300 kr hos Elodie Details

* "Pippi"-set från Alvaboden

* Solskyddskläder från Sunmate

* Värmedjur från Ljuskraft



Kika gärna in och var med om du inte redan gjort det!

Vill du inte ha tävlingstips så ber jag om ursäkt för detta och du kan radera min kommentar om du vill.



Ha en fortsatt trevlig helg!

Kram Carolina

#5 - - Jessica - Du vet att du vill kolla!:

Kikar in och hoppas du får en fin söndag..

#6 - - Anna:

Vad kul! Jag skyndar mig att kika in! Kram Anna

#7 - - Lillan:

Jag vet ju hur du ser ut och skulle jag glömma kan jag alltid ta fram gamla bilder.. Vissa drag finns kvar:)

Kul att läsa i alla fall..



tack för tips sidan med länkar..



kram

#8 - - Maria:

Vilken fin bild! Alltid kul att se ansiktet bakom:)

#9 - - Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård:

Va kul! Alltid kul o se vem som "döljer" sig bakom bloggen ;-)



Ha det gott!

#10 - - Josefine-at home:

Va kul, ska jag läsa!