#1 - - cecilia:

så söt den är!

#2 - - Linda:

Molntavlorna är jättefina. E har ju haft moln som tema på sitt rum, nu när vi flyttar tror jag dock att det blir mer bil-tema. Inte mitt val om vi säger så. ;-)



Hoppas O får lite mer sovro snart. Det är ju jobbigt när barnen inte sover. Vi har haft perioder men nu är det en bra period igen peppar peppar



Kram

#3 - - Emma:

Å fin, älskar dina posters:) Ha en bra dag, kram emma

#4 - - Milla:

Vad söt tavla, tycker att det är så gulligt med turkost & rött tillsammans:)) Kram Milla

#5 - - Blogg by Maliin Stoor:

Underbart

Snygg

Glädje



Maliin

#6 - - Proforma - Irene:

Åh, vad den var söt! Vad duktig du är! Jag gillade att den var i rött!

Kram

#7 - - House of Jammi -blogg och webshop:

Så gullig!

#8 - - Lindet:

Åh tack för tipset, ska kika där =)



Härlig molntavla!!



Kram

#9 - - Sis Liisa:

Jaha haha...undrade vem det kunde vara :P



Jaa jag vet...dom 2 veckorna kommer bara flyga förbi! Kunde tyvärr inte ta mer på grund utav jobbet :/

Men bättre än inget :)

Längtar s jag håller på att dö :D

Kram kram

#10 - - Sockenvägens Söta:

Åh så söt! Och just nu har jag målat en blå molntavla, kanske ska trycka något liknande på den också - tack för inspirationen!!!

#11 - - Pernilla Gravid i vecka 30:

Jättefin tavla!



Tack så hemskt mycket! Ja, man undrar om man kommer att sakna kulan sen när det försvinner!



Kram!