#1 - - Ammi:

Superfina grejer, får nog ta en spontan sväng förbi lagerhaus på lördag :)

Tack för all inspiration!

#2 - - Pysseliten:

Avis :))) Du kommer hitta massor jag lovar :)

Fina saker från Lagerhaus dom måst jag nog åka och glutta på i helgen .

#3 - - jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

Brickan hade jag inte tackat nej till... Får nog ta mig in till Malmö, för att kika lite närmare på den!



Kraaaaaaaaaaaaaaam!

#4 - - Petra:

Såååååååååååååå snyggt, fastnade för brickan DIREKT, den får gärna komma hem till mig.



trevlig helg

kram

#5 - - House of Jammi -blogg och webshop:

Den gillade jag, lite glad-design helt enkelt!

#6 - - Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård:

Jättesnyggt mönster! fast jag hade ju gärna velat ha något färggladare :-)



Ha en bra helg!

#7 - - Hanna:

Tyvärr kommer serien inte ut till försäljning förrän i aug/sep:( Men då blir det definitivt en kudde och en mugg!!

#8 - - Eva:

Större delen av temat staden och hela serien havet kom ut i butik igår. Resterande av staden kommer i mitten av nästa vecka.

#9 - - Bettan:

Allt finns i butik i stockholm city. !!