#1 - - Jenny (Fröken Jakobs):

Det där är något jag skulle vilja testa någongång, tycker det är jätteläckert! Kanske inte måste vara en stol men just tekniken. Kram Jenny

#2 - - Ina:

Vad snyggt! Jag har ett slitet vardagsrumsbord som jag skulle vilja göra något kul och annorlunda med! Får se vad det blir, men tack för tipset! :o)



Önskar dig en härlig tisdag!

/Ina

#3 - - Anonym:

Påminner om mina collage:)

#4 - - Anonym:

Påminner om mina collage.Milla

#5 - - cecilia:

Åå jag som precis har börjat använda den tekniken, kul med ännu mer inspiration!

#6 - - Liza:

Åh, påminner mig om min mor - hon gjorde mycket i den tekniken!! Snyggt!

KRAAAAAAAAAAAAM!

Liza

#7 - - Camilla:

Jag har aldrig testat.... Men d e någon som jag vill testa... Verkar hur kul som helst... Kan juh förnya det mesta... :-D

Kram Camilla

#8 - - Anonym:

Det måste jag prova!