#1 - - CreativeActivity - Sandra:

Nej men så fina de var. Jag gillade Ellas kakfat mest, hur charmigt som helst ju..

#2 - - Two olsson sisters:

men vad fina kakfat! Vad ska du göra din av då?:D//Emma.

#3 - - Ingrid:

Vad många fina kakfat! Självklart är det okej att du tog en bild.

#4 - - cecilia:

oh nej, här fick jag nog mer inspiration än vad som var bra för mig! härligt!! :)

#5 - - annika:

Jättefina! kul att få se dessa bilder:) Blir härligt inspirerad.

Kram Annika

#6 - - Karin på Ellas Inspiration:

Så roligt att vara en av alla fina fat!!



Mvh



Karin

#7 - - Åse - Interiörguiden:

Vad många vina och härliga kakfat du har hittat! Jag blir riktigt sugen på att göra ett själv.



Ha en fin vecka!

#8 - - mostermia:

Hej!

Välkommen in och kika på ännu en modell av kakfat.Finns på min blogg under kategori pyssel/egna ideer.Har gett bort flera i present och det har varit uppskattat!

#9 - - Caroline:

...och här finns ännu fler: www.druse.se/kakfat.html

#10 - - Cissi:

Det är så roligt när man hittar något man verkligen blir inspirerad av. Super fint och det är himla kul att göra sakerna själv!