#1 - - Elina:

Så underbar lampa, vill ha!

#2 - - Frida H:

Preciiiis vad jag letat efter!!

Ska beställa en det första jag gör när jag flyttar. Ska bli julklapp till Adam och hans första rum, sschhh.. säg inget till honom bara :P



Jag har alltid velat att ett prydnasäpple, detta är ju ännu bättre!

TUSEN TACK FÖR TIPSET!!



Kram

#3 - - syrran mia:

åhhh vill ha!! riktigt fin! syns snart på lite tårta;-)

#4 - - Johanna:

Hejsan! Hittade hit för sumoprix mailade mig och ville ha samarbete och de länkade till dig för du haft tävling via dem. Tänkte höra hur du upplevde det och så vidare? Eftersom jag själv är så kass på danska :)

#5 - - MADDES:

Hej tjejen! Jag har fått information om att du tidigare i år hade en tävling i samarbete med sumopix.com. Nu har jag blivit erbjuden chansen att ha en liknande tävling på min blogg. Jag undrar bara hur du tyckte att samarbetet med dem fungerade? Det är nämligen första gången jag lägger upp en sån här tävling. Tacksam för svar. Hälsningar Madde

#6 - - Ella:

Ääälskar den där uggleklockan! Hittar den ingenstans, vill mjligen inte sälja den till mig? ;D