Tävling - Vinn brickorna "myra" designade av Family living.

Ni var många som undrade vart man kunde köpa "myra" brickorna som jag fick av Family living i somras. De är formgivna av dem & går tyvär inte att köpa nånstans. Men nu har ni chansen att vinna ett par.

I samarbete med Family living så kör jag nu igång en tävling där 2 st vinner varsitt paket med brickor, 1 stor & 1 liten.


För att vara med & tävla:
Lämna en kommentar i detta inlägg.
Vill du ha 2 extra lotter lånar du bilden ovan och gör ett inlägg om det på din blogg med en länk till detta inlägg.
Har du ingen blogg så mailar du 5 vänner samt en kopia till [email protected]

Tävlingen pågår t.o.m 7/10
Lycka till!!

#1 - - em:

Jag vill vara med!

#2 - - Emma Westerlund:

Åhhh! Detta VILL jag verkligen vinna! Jag mailar fem kompisar för att öka mina chanser =)



Håller tummarna! Mvh/Emma W

#3 - - Frida:

Jag skulle såå gärna vilja vinna ett par av dom superfina brickorna!! Perfekta att servera kvällsfikat på:)

#4 - - Lina:

Åh va härligt att man kan ha chans att vinna ett par av dessa störtsköna brickor :) har googlat runt för att se om de finns att köpa men det går ju inte...

Gillar din blogg, mycket inspiration ger den mig...:)

//Lina

#5 - - Fannie:

Åh vilka fina! Jag vill jättegärna vara med och tävla!

#6 - - Sandra L:

Å, brickorna är så fina. Jag vi gärna vara med och vinna dem. :)



//Sandra

#7 - - Ann:

Jag vill vara med! :) ska lägga till bild på min blogg.



/ann

#8 - - Linda m E:

Dom där brickorna är ju otroligt snygga. Jag vill tävla. :-)

#9 - - jessica sellgren:

Jag vill vara med och tävla, dom skulle passa bra här hemma :D

#10 - - jessica sellgren:

länkar också till detta inlägg och lånar bilden :)

#11 - - Rebecca:

Vilka söta brickor, jag håller tummarna för jag vet precis var jag skulle ha dem. Tack för en fin blogg!

Kram

#12 - - Linda:

Drar en lott och hoppas på tur. :)

#13 - - Elin:

Jätte snygga brickor:) vill vara med och tävla om dem

#14 - - Bella:

Åh jag vill jättegärna vara med!

#15 - - Lisa J:

Äsch det är ingen idé att ni kommenterar allihop, jag kommer ändå vinna dom ;)

#16 - - Ulrika:

Självklart vill jag vinna dessa söta brickor!



#17 - - Elina:

Klart jag vill vara med :) Länkar i min blogg också.

http://elinastenberg.blogg.se/2010/september/tavling.html

#18 - - Lindha:

Å, vilka härliga brickor! Jag är gärna med och tävlar.

Har lagt ut en bild på min sidebar och håller nu tummarna!!



Må så gott!

Lindha

#19 - - Milla:

Hejsan

Vill självklart vara med att tävla om dom snygga brickorna.

Har även länkat på min blogg:)

http://mammapappabarnochkatt.blogspot.com/2010/09/jag-ar-med-och-tavlar.html

#20 - - Sofia:

Åh, de skulle passa perfekt i vårt kök, där de skulle fungera perfekt som "kvällis"-bricka till våra småkrypsintresserade grabbar på 2 och 4 år. Länkar till min blogg.

#21 - - Maria:

Vill ha, vill ha, vill ha! De är underbara. Har ingen blogg, men skickar mail.



/Maria

#22 - - sofie:

Oj, den här chansen får man verkligen inte missa :) Vilket pris! Jag är gärna med och tävlar. Har länkat till tävlingen på höger kolumn i min blogg.



Ha det fint!

Kram, Sofie

#23 - - Annette:

Jag vill gärna ha såna här myror hemma :-) De riktiga får stanna ute :-)



Kram Annette

#24 - - Linda:

Tycker så mycket om din blogg, den är så otroligt inspirerande. :-)

#25 - - kristin:

Jag vill vara med! :)

#26 - - Pernilla:

Vill sa garna vinna! Brickorna ar ju jatte snygga!!! =)



Tack for en fin blogg! ♥

#27 - - Nettan:

Jag vinner gärna de två snygga brickorna!

Bildlänk till tävlingen finns på min blogg nu :)

/ Nettan

#28 - - Marita:

Jag vill ha myror! (men bara på brickor, absolut inga levande)

#29 - - mirre:

vill gärna vinna de läckra brickorna!

#30 - - Annelie:

Super läckra brickor... Jag vill oxå vinna !

#31 - - Åsa:

Hoppas på att vinna brickorna, vore mysiga att servera frukost på! Fin blogg!

#32 - - Anna:

Häftiga brickor!! Dessutom bra blogg..

#33 - - Maggan:

Självklart är jag med och tävlar om dessa brickor! Jag har även länkat och skrivit om det i min blogg.. du har fått lösen till den tidigare =)



KRAM

#34 - - linn:

älskar din blogg. Hoppas på tur i tävlingen.

#35 - - Åsa:

Jag vill vara med!!

#36 - - Marie:

Dom där brickorna skulle jag vilja vinna!

Kanonfina. :-)



#37 - - gella:

Hoppas på tur! :)

#38 - - Maria:

JA TACK!



Vill gärna vara med i tävlingen! Har ingen blogg men mailar 5 vänner.

#39 - - Camilla - Mamma till Olivia ♥:

Jag är med!

#40 - - Evelina B:

Jag vill vara med!

Jag har en låst blogg så jag mejlar 5 vänner istället! :)

#41 - - Helena S:

Klart jag vill vara med och tävla!!!!!!

#42 - - sofia:

Åh så söta!! Jag är med.

#43 - - Elin:

Jag är med och tävlar, superfina! Mvh Elin

#44 - - Lotta:

Underbara brickor som jag gärna vill tävla om! Mvh, Lotta.

#45 - - Britt-Inger:

Jättefina brickor, vill gärna ha dem.

#46 - - Bodil:

Åh, vilka fina. Har gillar mönstret ända sedan myrtapeten lanserades. Grafiskt och stilrent men ändå lekfullt. Jag gillar.... MYCKET. Kram, kram.

#47 - - Anna Harr:

Åh, vilken tävling! Dottern skulle älska den lilla brickan. Hon har precis börjat på dagiset myran och pratar mycket om myror. Lika glad skulle jag bli över den stora brickan.

#48 - - Lotta:

Vilka härliga brickor! De skulle passa perfekt hemma hos oss så självklart vill jag vara med och tävla :D

#49 - - isa:

Tror att detta är min dröm tävling!!!!!!!

Vi har ju barnköket i vårat kök som är miniformat av vårat stora. Så det vore så kul med en sådan underbar bricka i det stora köket och en liten i det lilla köket!!!!

Detta är en tävling som jag verkligen vill vinna. Får man tävla flera ggr?? ;)

Hoppas på tur!! mvh isabella

#50 - - Emma:

Jag är gärna med och tävlar, dom e urfina dom där brickorna:) Ha det bra, kram emma

#51 - - Pernilla:

oooo, va spannande.. Vill vinna ;)

#52 - - Johanna - mamma till Leia:

Jag är gärna med



länkat här: http://johannaostblom.blogg.se/tavlingar/2010/october/brickor.html

#53 - - Eva B:

Jag vill gärna tävla om de söta brickorna! Mejlar fem vänner för att öka mina chanser oxå! :)

#54 - - Anna:

Jag vill oxå vara med!

Har länkat från min blogg :)



http://spattanjansson.blogg.se/2010/october/tavling-myror.html

#55 - - Petra:

Är gärna med och tävlar om dessa brickor. Skulle passa bra till både mig och dottern. Vill gärna ha likadan som sin mamma...

#56 - - elin edvardsson:

Hej! Vilken rolig tävling :) Jag vill vara med! Jag har mejlat till 5 kompisar för att få en extra chans. Nu håller jag tummarna! Elin

#57 - - Jenny:

Åå vilka fina! Vill gärna vinna! Och OJ vilken bra blogg! Jag addar till favvo-listan direkt! : )

#58 - - Millemilla:

jeg er med, med 1 lodd.

#59 - - fia:

Jag är med och tävlar.

#60 - - Ann:

åh.. flera i vinstpotten! :) jag vill verkligen vinna detta.. har aldrig tur i spel eller tävlingar å de är verkligen jättefina!

#61 - - klara:

Superfina!! Jag vill också prova lyckan.

#62 - - Jessica:

Urläckra!

Jag vill gärna vara med och tävla!



Mvh,

Jessica

#63 - - Johan Kitti:

De brickorna skulle min dotter älska! Klart jag vill vara med!

#64 - - fannie:

Jag vill gärna vara med och tävla!

#65 - - AnnikaS:

Det här höll jag på att missa! Självklart vill jag vara med och ha chansen att vinna. Länkar i bloggen direkt.

#66 - - Cecilia:

Jag vill också vinna. De skulle bli jättefina i sommarstugan, där passar myrtemat in perfekt!

#67 - - Petra:

,,,,,,,,,,,,,,Så snygga !

Klart jag vill prova lyckan..

http://petras-place.blogspot.com/2010/10/jag-vill.html

Kram Petra

#68 - - Jessica Carlberg:

Åh, jag hann. Vill 0xå vara med och tävla.



MVH Jessica

#69 - - erika:

Jag är me´:)

vem kan få för många brickor, inte jag iaf;)



**erika