#1 - - Hemlängtan:

Så myckt fint!!! Jag har sparat en massa inspirationsbilder på paketinslagningar men gör dem sällan själv. Men någon dag så...



Ha en fin dag!

/Jenny

#2 - - Tina:

Det var fina inslagningar men måste säga att det inte var så mkt jul över dem.. Så jag håller mig till de traditionela:P

#3 - - Johanna.B:

Superfina bilder, gillar den första med siffrorna. En kul detalj! Jag har inhandlat ett polkagrisrandigt papper till årets paket. Till det blir det vitt snöre och klassiska naturfärgade hängande etiketter!



/Johanna

#4 - - Åse - Interiörguiden:

Jag har nog aldrig sett så många fina julklappsinslagningar som i år, tänk så fina julklappar det kommer ligga under alla granar i år!

#5 - - Ylva:

Åh bra ideer! Gillar den färgglada bilden. Checka in min blogg och se=) Fick lite insperation av dig så var tvungen testa!