#1 - - Emma:

Ojj vilket fyndpris, betalade ju 400:- för min:) Men dom e grymt snygga så de gör inget:) Ha det bra, kram emma

#2 - - Hanna - Whiterainbow:

tack för tipset :)

#3 - - Dessi:

Snygga, men länken tycks inte fungera, eller är det min dator?!!



Kram Dessi

#4 - - milla-andante:

De är riktigt läckra!!



Kram

#5 - - jenny:

Jag som har köp förbud.. fast jag har ju redan brutit det så....jag kanske kan shoppa lite till. Ja menar man tjänar ju nästan pengar när man handlar rea varor;)



Kram jenny

www.janethepain.se

#6 - - Fanny:

glasunderlägg behöver ju vi! tack för tipsen!

#7 - - Lina:

Tack för tipset! Jag älskar plattan-möstret, så den ska jag beställa med en gång.

Ha en bra dag!

#8 - - Ylva:

aha, tack för tipset!!

#9 - - Petran på DesignInsight:

bra tips! Nu har jag bloggat om fotohjärtat som jag gjorde i somras. (det som du bloggade om för några veckor sedan. tänkte om du var nyfiken på resultatet =)

#10 - - erika:

å vill ha både brickan å underläggen!!har kollat på de förut, plattangrejjerna:)

men länken funkar ej:(((



**erika

#11 - - Sofia:

Vilken underbar blogg du har! Har varit en flitig besökare här den sista tiden. :)

Tack för tipset! Ska slå till så fort länken fungerar! :)

Kram Sofia